boyları cüce denilecek derecede kısa olan Hobbit kızlar ve erkeklerle evlenirmisiniz 











bu nasıl bır asagılama boyle !!!
ınsanlar kısa dıye ılıskı kurup evlenemeyecekmı yanı !!!
bu nasıl bır sacma gorustur.
kalplerın ve beynın uyumudur onemlı olan boyu posu endamı degıl.
ıstedıgın kadar uzun boylu yakısıklı karızmatık ol, boyle dusunen bır adamla 100 tane gonlum olsada bırını vermem !!!
sizindemi hobbitlerdensiniz yoksa
onemlımı? dusuncen kotu
hayır ben bunu sordum diye öyle düşünüp aşağılıyorum anlamınamı geliyo
hıhım. oyle olsa boyle bır soru sormazdın
valla aklımdan bile geçmedi beni seven kız vefakarsa isterse boyu kedi kadar olsun, ben diğer narsist ler gibi kısa boyluları küçümsemem
nasıl bır ıronı yaratıyorsun o halde...
soru baska dusunce baska
ya sen anlamaktan uzaksın galiba. ulan her sorduğumuz soru öyle düşünüyor imajı veriyorsa hapı yuttuk demektir.
hem sonra soruyu iyi oku orada ben öyle düşünüyorum gibi bir lafız var mı
*cekıcı gelıyormu sızlere...
sublımınal mesaj... bana gelmıyor sıze gelıyor mu?
herneyse uzatmayalım hoskal
2 nolu resimdeki kızı fiziginde bir orantısızlık var. Birdeki kadin 155 gayet hoş bir hatun.
Cevap
0Cevap
Gelmiyor dşcd evlenmem
boyda sorun yok
Benim botum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar