Sevgilimle 6 aydır birlikteyiz ama hala Alman usulü ödeme yapıyoruz ve bazen ödemeyi ben yapıyorum ona nasıl hesap ödetebilirim?

Erkek arkadaşımla yaklaştık altı aydır birlikteyiz. Kendisi benden üç yaş falan büyük. Şimdi durum şöyle; Biz bir yere gittiğimizde ve hesap ödeme kalktığımızda Alman usulü yapıyorduk. Sonuçta ikimiz de öğrenciyiz ikimiz de çalışıyoruz ayrıyeten. Lakin ben ailemin yanındayım o ise burada öğrenci evinde kalıyor. Çalıştığımız iş ortamı aynı lakin farklı ücretler alıyoruz. Yani o benden daha fazla kazanıyor. Çalışma günü fazla olduğu için vs. Herneyse buluştuğumuz günlerde hesap ödeme zamanı gelince başta da dediğim gibi Alman usulü yapıyorduk buraya kadar güzel bir şey fakir ilerleyen zamanlar da artık bazı şeyleri ben ısmarlamaya ben ödemeye kalkar oldum. Sürekli bana "sen mi ısmarlıyorsun?" Tarzında muhabbetlerle ısmarlattırıyordu veya işte ne fark eder dediğimizde kendi, "Tamam ben ısmarlarım." Deyip bana tekrar işte 10 liran var mı 5 liran var mı tarzında sorarak yine ben öder gibi oluyordum. Başka şehirde öğrenci diye çokta ona yüklenmek istemiyorum genelde ben ödemeye meyilli oluyorum. Ama tabiki benim de ihtiyaçlarım var ve ben onunla dışarı çıktığımda o gün paramın olmaması beni endişelendirirken onun parası o gün olmasa bile ben onu idare ediyorum yani ne bileyim para muhabbetleri konuşulurken ortamda sıkılan ben genelde önem vermiyorum bu yüzden de hayır diyemiyorum. Lafı çok uzattım kusura bakmayın. Sizce ne yapmalıyım? Yani sonuçta kız lan benim hani genele bakarsak bu tarz ödemeleri erkeğin yapması doğru değil mi? Sizce de sürekli benden yukarıda dediğim gibi para vs istemesi bu rahatlık falan yani ben olsam isteyemem mesela.
Sevgilimle 6 aydır birlikteyiz ama hala Alman usulü ödeme yapıyoruz ve bazen ödemeyi ben yapıyorum ona nasıl hesap ödetebilirim?
Cevapla