Bir erkeğin arkadaşlığının olmadığı bir kıza sürekli selam vermesi neyi ifade eder?

bir muhabbeti ya da arkadaşlığı yokken, kızı her yalnız gördüğünde neden kıza samimi samimi selam verip geçer?
Kırk yıllık kankammış gibi selam verip geçiyor her seferinde, tamam çok kısa 3 saniyelik bir muhabbetimiz olmuştu annesiyle ama geçti gitti onun hatrına bu kadar selam olmaz ki, ayrıca yanımda biri varken değil tek olduğum zaman yapıyor bunu, hayır gelip iki çift laf da etmiyor ki bu samimi tavır anlamsız değil mi, ya da hiç selam verme, amaç nedir ki?
Bir erkeğin arkadaşlığının olmadığı bir kıza sürekli selam vermesi neyi ifade eder?
Cevapla