bir muhabbeti ya da arkadaşlığı yokken, kızı her yalnız gördüğünde neden kıza samimi samimi selam verip geçer?
Kırk yıllık kankammış gibi selam verip geçiyor her seferinde, tamam çok kısa 3 saniyelik bir muhabbetimiz olmuştu annesiyle ama geçti gitti onun hatrına bu kadar selam olmaz ki, ayrıca yanımda biri varken değil tek olduğum zaman yapıyor bunu, hayır gelip iki çift laf da etmiyor ki bu samimi tavır anlamsız değil mi, ya da hiç selam verme, amaç nedir ki?
Kırk yıllık kankammış gibi selam verip geçiyor her seferinde, tamam çok kısa 3 saniyelik bir muhabbetimiz olmuştu annesiyle ama geçti gitti onun hatrına bu kadar selam olmaz ki, ayrıca yanımda biri varken değil tek olduğum zaman yapıyor bunu, hayır gelip iki çift laf da etmiyor ki bu samimi tavır anlamsız değil mi, ya da hiç selam verme, amaç nedir ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar