İngiltere’de LateDeals seyahat sitesinin yaptığı ankete göre, çiftlerin %79’u tatilde büyük sorun yaşıyor. Erkeklerin başka kadınlara bakması ise çiftlerin tartışma sebeplerinin başında geliyor. Erkeğin başka bir kadına bakması, erkeğin eğlenmek ve hareket etmek, kadının ise dinlenmek istemesi, çok fazla alkol tüketilmesi bunların başında geliyor.
O kadına mı bakıyorsun sen! Tatilde kıskançlık krizine girer misiniz?
Seven insan ne olursa olsun , kim gelirse gelsin bir kişi için bakar. Her zaman hayatta adım atarken, tek taraflı düşünmemeyi bilirim. Benim eşim tatilde başka bir erkeğe bakar ise veya gözü kayar tepkim ne olur? Kıskanırım ve üzülürüm. Aynı şey ben yapsam aynı tepkiyi gösterir ve üzülür eşim. Birbirimizi üzmemek istiyorsak biraz daha akılcı, biraz daha karakterli ve geniş bir düşünce yapısında olmanın gerekliliğini düşünüyorum. Sevgi, aşk ve evlilik kolay elde edilmez. Ama getirisini düşünmeden yapılan hareketin her iki taraf içinde onarılmaz yaralara yol açacağını düşünerek kişilerin özenli bir duruş sergilemesinin gerekli olacağına inanıyorum.
Ben herşeyin en güzelini , en mükemmelini yaşatmışım. Verebilecek en mükemmel şeyleri vermişim eline. Bugün yarın birde mükkemel bir kız bebeği vereceğim. Tatilde benimle ilgilenmek yerine , orda bikinili kızlara bakarsa elbette ki de sorun olur. Unutulmaması gerek ki, karısına da başka erkekler bakıyor olacak, kızına başka erkekler sarkıyor olacak. Karına , kızına bakmamalarını istiyorsan önce kendinizi düzelteceksiniz.
Ben kıskanırım ve benim yanımda bir kıza bakacak yiğit daha anasının karnından doğmadı bakarsa ne olacaklarını bilirlerde bakanı da gebertirim açık ve net.🔪🔫
Sadakat en önemli şey bakıyorsa gözü dışarda adam bende uzak olsun. Hiç hoşlanmam. Huysuzluğu sevmem ama bakıyorsa beni kaybetmeyi göze almıştır hayırlsısı der sogurum çok netim bu konuda ya da bir kez kana kan dişe diş anlasın diye yaptığını aynısını yaparım
Görüş paylaşanlardan sevgilim yok bakarım diyeni anlarım tamam sen bak, sevgilisi olup bakarım diyen senin annenle halay çeksinler, sevgilisi olup bakmam diyen sen adamsın sen kralsın senin tuttuğun altın olsun
Bakmışsa ayrılık sebebidir. Kıskançlıktan da üzüntüden de ölürüm, ona da elveda derim. Başka kadına bakan adamla benim işim olmaz. Ben başka erkeklere bakmıyorsam, o da başka kadınlara bakmayacak. Gerçekten sevenin, sevdiğinden başkası ilgisini çekemez, çekmemeli.
Bütün sene birlikte mutlu ve eğlenceli geçirilecek keyifli bir tatil hayali kuruyorsun, sonra yanındaki aptal, bakışlarıyla birilerini kesiyor... Bu nasıl bir açlık, nasıl bir saygısızlıktır.
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kıskançlık doğamız da olması gereken kadar var abartmaya gerek yok çocuk gibi ergen gibi ama beni kıskançlık krizine sokacak bir erkeği yanımda gezdirmem karakteri oturmamış kıza aç adamla işim niye olsun ki. Onun çıkabileceği kız 17-18 yaşında ki ergenlerdir
Esim öyle birsey yapmaz bakislarni takip etigimde ya benimle ilgiyi virseye bakiyor ya da mesela ilk defa gördügümüz birseye ama kadina ne sevfgili kene bakardi nede simdi. Benden cok kendisi kiskanc cünkü
Bir Türk kadınının kıskanması için tatile gerek yok. Rehberdeki kız isimlerini kıskanır kim olduğunu bilmeden. Yolda yürürken yanlarından kız geçse kıza değil çocuğa bakar ki bakıyor mu diye yakalamak için. Annesinden kıskanır, kız kardeşinden, kuzenlerinden kıskanır. Bilgisayarda oynadığı oyundan, tuttuğu futbol takımından kıskanır. Siz yeterki alan verin daha da bokunu çıkartabilir bir Türk kızı.
@Meraklıyımkız Kimi örnek vereyim? Norveçli kadınlar mı deseydim? Ben kiminle yaşıyorsam onu örnek verebilirim. Nerden bileyim japon kadınlar nasıl amerikalılar nasıl? Ayrıca Söylediklerimin hepsi doğru. Türk kadını üzerinden verdim örnekleri yılların verdiği tecrübeme dayanarak :D çok saçma yani sadece Türk kadını diyormuşum :D ne diyeydim mozambikli kadınlar da böyle mi diyeydim?
@Meraklıyımkız Böyle demek için hepsiyle bir ömür geçirmiş olmalısınız. 21 yılda ne çok şey başarmışsınız öyle bayan çok bilmiş :D KAbahat bende ki ergenle muhattap oluyorum ya.
ulan kerizzzz sen bir giydiğini şeye açık olan yerlerine bir bak sen kocanın başkasına bakmasina kiziyosun ama sana da baskasi bakiyo giydiğin şeye bak lan başkası da sana bakıyo o nolacak
tatildeyken iki bayan yanımıza yaklaşıp fotoğraf makinasını bizim hatuna uzattılar sonra ikisi yanima geçip fotoğraf çekmesini beklemişlerdi hey allahım allahım italyani amasra da gelip bulduğu zamana bak
vala girerim sonuçta benimle olan benden başkasına bakamaz arada şeytan var ! bide erkeklerin klasık lafı sen bana güvenmiyomusun diyen erkekten her zaman korkarım arkadaş!!
Bariz bakmak başka gözünün önünde görmesi başka. Sonuçta bizde erkekleri görüyoruz. Aile yerleri en iyisi ya da ıssız yerler kıskanmamak için karşılıklı 😊
Adam dönüp birine baktı diye kavga etmem. normalde aşırı kıskancım, ancak birisine bakması kıskançlık nedeni olmamalı. ben bile kadın halimle bakabiliyorum bazen. :D
En mantiklisi aslinda ama ben yaz tatillerinde mesela denize gitmeyi cok severim evlenince de esimle edepli sekilde gitmek isterim Bundan mahrum kalmakta kotu degil mi
Biz daha hiç ailemle deniz kenarına gitmedik. Çok yüzmek istersek havuza gideriz bayan erkek ayrı mesela. Ya da eşim çok isterse sessiz sakin uygun bir yerde girebilir ama daha ilerisi katiyen olmaz
Yani haklisin tabi katiliyorum dusuncene ama ben evlenince kesinlikle gitmeliyim cunku seviyorum en azindan sakin yerlere gidebilirim.. Ben balayi icin bile yurt disi uzak dogu dusunuyorum 😀😀
Yok zaten bak ben daha bir kizla hicbirsey yasamadim bile ilk esimle olsun dedim hep. Tipsiz de degilim cok sukur ama sabrediyorum iste. Esim olduktan sonra bakamam zaten kimseye benim icin hersey odur. Onun icin yasarim. Ondanda aynisini beklerim tabi ki 😀
Bakmak var bakmak var arkadaşlar; taciz edecek şekilde veya yanındaki insana önemsiz olduğu hissini verecek şekilde bir bakıştan bahsetmiyorum. Her baktığı erkekle/kadınla flört eden biriyle tatili geçtim hayat zehir olur :/
Karşımdaki insanın bana yapmasını istemediğim bir şeyi ben de ona yapmam. Her baktığım erkeği sorgulayan birini istemem , her giydiğime karışan birini istemem. Beni özgür bırakanı ben de özgür bırakırım. @adrenalin64
acikcasi kiskanmam bakarsa baksin kendi ayibi ama o karikiz pesinde beklerken benim odada kös kös oturacagimi dusunuyorsa iste cok yaniliyor demekdir😎🤣😈😈😈
@HMG36 cesaret degil ozguven ve inanc diyelim hicbir zaman aglak sunepe kizlardan olmadim iyikide olmadim askim icin savasmayida bilirim kalbim icin terk etmeyide 19 yillik hayatimde edimdigim ve uygulamakdan asla vazgecmedigim felsefem HERKES HAK ETTIGINI YASAR😊😊😊😚
@7_Kocali_Hürmüz iki makara yapıyoruz mallığın lüzumu yok kime diktiriyorsan diktir uçkurunuda hangi kardeşime tutturuyorsan tuttur. Ağzından çıkanı kulağın duysun yoksa o uçkur boğazına ilmek olur.
En İyi Cevaplar