Nedir bu erkeklerin aynalı yatak odası merakı anlamiyorum? Yatak odanız aynalı olsun istermisiniz? Ben istemem accikcasi.. 😂 😂











Aynasız ortamlardan ben de hoşlanmıyorum ve evimin her yerinde ayna var. Erkeklerin çoğu hem kendilerine bakmayı hem de seks sırasında partnerlerini seyretmeyi sevdikleri için yatak odalarında ayna bulundururlar.
aslında düşündüm de fena olmazdı 😂😂
😂 😂 adanalilarin bir zaafi var heralde aynalara karsi.. 😂 😂
😂 😂
O kadar insanın evinde kaldım, misafir oldum. Hiç bu şekilde aynalı odalı olanını görmedim. Kimsenin odasınında bu kadar aynalı olduğunu düşünmüyorum. Bu biraz senin hayal dünyan sanırım.
Benim mi... 😂 😂 ben mi yaptım odayı
Odaların aynalı olduğunu düşünmeden bahsediyorum. Keşke sen yapmış olsaydın, şimdi köşeyi dönerdin.
Öyle şey mi olur. Uyku sersemiyken o halimi karanlıkta yansıma olarak görsem taş komidin olmazsa uçan tekme atarım
Hahahaha.. O halde seni kim görse korkar.. 😂 😂
😂 😂 😂 görmesin kimse beni 😎😎
😂 😂 aynen.. Hamile olsa doğurur.. 😂 😂
Tisikkir idirim cinim
rica..
Cevap
42Cevap
Erkeklerin takintisi oldugunu düsünmüyorum, bende bütün tavan aynali olsun isterim yatakodamda 😈😈🤣🤣🤣
Selam, hatırladın umarım, yeni hesap mı
@Alemdaralii hic yeni hesaba benziyormu? Aslm..
Şimdiye guru olmuşsundur diye düşündüm😜 Nasılsın
@Alemdaralii girmedigim icin guru olmama gerek yok 😂😂 tskler iyyim seni sormali
Ben de aynı eskisi kadar girmiyorum, girdiğimde de denk gelmedik
hatta bir ara özlediğiniz üye var mı sorusuna etiketleyemeden yazmıştım
ne diye bize iftira atıyosun ki şimdi belki karısı istemiştir 😛
Hadi hadiii... hep erkeklerin başından çıkıyo bunlar..
Hadi hadiii...
ayy kıyamam.. :-)
Hiç aklıma gelmedi istememde gece ay isigi felan gircek aynada yarim yamalak kendini görcen korkucan gece gece heycan :)
Bazı erkekler her halde kendilerinin arkadan görünüşünü merak ediyor olmalılar başka izah tarzı yok.. Ben yatak odasında ayna olmasına karşıyım.
Yalannn😊
İlgini celp etmese soru hazırlamazsın 😑😕
Hahaha senin inandircak değilim. Niye yalan yapim ki çok saçma
Bilmem.. Hiç yapmadim.. 😂 😂
Istemem ben ya 😂tavana yaptıran bile varmış bu aynalardan.
Kesinlikle olmali. Benim yatak odamda var.
İlişki esnasinda kendimi izliyorum. müthiş keyifli.
Bende istemem. Eşimle münasebet içindeyken kendimi görünce kahkahadan erekte olamazdım :D
bu kadar ayna merakım yok yalan dolan fason işler bunlar
bende severim. Seks açısından en sevdiğim esimi her pozisyonda birleşirken görmek daha keyifli oluyor, olur.
Genel olarak yetişkinlere hitap eden ve yetişkinlerin cevap verdiği bir soru beğendim ☺️
Sevgilimden 1 tane yetmedi bir de onlarca görecem oldu. İstemem.
Kadınların ki yetmiyor, kendi popomuza da bakmak istiyoruz:)
Kıyafet düzeltmek için bir dolabın kapağında olsun yeter
fantazi açısından iyi olabilir:) ama tavana gerek yok
Ben 1 aynada bile rahatsiz hissediyorum bu ne ya nasil bir fantazi 😂
yanalrda olsun tepede olursa sıkıntılı :)
Neden sıkıntılı..
Hahahaha.. ne alaka yaa 😂😂😂
benim yatagimin ucu boydan boya ayna...;) super oluyor tavsiye ederim
İsterim tabii ki bence güzel
Kimin yatak odasında var bu kadar ayna ya 😂
@Oluştu Aynaları severiz. :P
Ben istemem, korkarım
olaya 4 bir yandan hakim olmak için olabilir
Hiç aklıma gelmemişti ama iyi fikir
Hayret aklına nasıl gelmemiş.. Şaşırdım.. 😂 😂
neden bakmıyorsun ki..
Bu aynalarin catlayip kirildigini dusunemiorum :D
saçmalık öyle mi istiyorlarmış
Hiç tarzım değil. Boşa masraf :D
En sevdigim 😂 bende istiyorum her tarafi ayna 😂
pompa yaparken aynadan seyretmesi guzel oluyor
Bu kadari abarti olmus
ben istemem belki birkaç sene sonra
Olabilir ama heryerde değil bu ne böyle
Bu nasıl bir fantezidir arkadaş. :D
adamın fantazileri var demkki D:
Severim aynayı ama. bu fazla
Grafik hocamin odasinin tipkisi 😂😂😂
Hayır rahatsız olurum.
Bayanlar daha çok istiyor...
Ben huzursuz olurum böyle
Tobe est gece korkarim 😂
Evet kesinlikle.
Yatakta sevişirken aynada izlemek istiyor :)
İstemem
öyle bitakıntımız yok yalan onlar
Fantezi icin 😀
sevişirken kendimi izlemeyi seviyorum
Hayrı istemem
Evet kesinlikle
benim öyle merağım yok
Ben isterim
Çok şık
Olabilir aslında
bense sinir oluyorum
İstemem
Sade ve saf. Güzeldir. Çok ayna sapıklık alameti
Bu kadarı abartı ama
İsterim
sacma. sevmem
Hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar