Sürekli göz göze geliyoruz, bakışıyoruz? Bu ne anlama gelir?

Şimdi okulumda bir çocuk var. Aynı yaştayız, aynı dönemiz yani. Ama sınıflarımız farklı. Dolayısıyla sima olarak ve isim olarak birbirimizden haberdarız. Ama karşılıklı olarak ben x ben de y gibi tanışmadık. Ben neden bilmiyorum ama çocuk abartılı derecede yakışıklı olmamasına rağmen bu çocuktan hoşlanmaya başladım. Neden bilmiyorum çünkü arkadaşlarıma söylediğimde nesini beğendin gibi şeyler söylüyorlar ama hoşlanıyorum elde değil. Ve bu çocukla sürekli göz göze geliyoruz. Gerçekten sürekli. Ne zaman aynı ortamda olsak bakışıyoruz. Hatta bir keresinde onun yüzünden ellerimiz çarpıştı. Hoşlanıyorum ve dolayısıyla gizlice onu kesmek istiyorum ama ne zaman ona baksam bana baktığını görüyorum ve kafamı çevirmek zorunda kalıyorum. Normalde arkadaş ortamında çok salak bir çocuk. Boş şeylerden konuşan falan ama bakıştığımızda derin bakıyor. Nedenini bilmiyorum. Siz söyleyin. Hatta arkadaşlarım bana bakarken yakalıyorlarmış. Bir de normal bir erkek arkadaşımla, kanka gibi olduğum, ne zaman onunla takılsak bir değişik baktığını hissediyorum. Hatta bir keresinde çocuk yanımda oturuyordu ve ona tip tip bakıyordu. Neyse çok yazdım ama daha yazılacak çoook şey var. Siz söyler misiniz, o da benden hoşlanıyoru mudur yoksa boşa mı ümitleniyorum? :))
Sürekli göz göze geliyoruz, bakışıyoruz? Bu ne anlama gelir?
Cevapla