ITIRAFLAAAR...😀(ne kadar karakter seviyesi düşük testidir.)
tek olsun hep olsun😌
2 kişiyle
3 kişiyle birden
bende sayamıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Oha lan, ne karaktersizler varmış. 😊 😊 😊 ayıp olm hapmayın ya. Ahı tutar bak birinin. 😊
Hepsini ayni anda bize yemege cagirsam ev iftar cadirina doner hdjdn 😄😄
Bir kişiyle sadece.
Birkaç kişiyle konuşan insanları da anlamıyorum.
Cevap
23Cevap
Bir tane akıllı doğal bulalım dedik baktık yok bunlar bize göre değilmiş
Şıklara konuşmuyor eklesene yav konuşmamaktami suç :)
Aynı zamanda çok kişiyle flört etmek ve sohbet etmek bir saçmalıktır. Tek biri yeter.
açikcasi Şu an 1 sevgilim. 4 konusdugum. 2 flort ettigim kiz var. ama bunlar sanalda degil reelde :D
konuşmak ayrı flört ayrı flört 1 konuşmak 1287498172
Bir iki kızım var burada onlarla konuşuyorum
tek olsun benim olsun oda yok :::)))
1 tanesini bukdukta 3 e 5 e kaldık
tek olsun benim olsun 😊😊😊
can sıkıntısına göre :D
yaramaz seniiii ;)
okadar da ufak degil canim ;)
gotunmu kalkdi biraz :D
aynen.
Tek ve hep.. tarih hesaplamayacak kadar da çok..
0. elde avuçta hic bisey yok.
birinin olması gerekmiyor
tek bir sevda istedimm
Zifir zifir zifir ya sen
Ne flörtü ya millet aç aç
1 kisi sadece
Enfazla üç olmuştu şu an yok biliomusun:(
Hiç yok :(
pas dedim.
önce sen söyle,
ya 1 olur ya hiç
Sıfır
Sıfır
Karaktersizim
Hiç kimseyle :)))
Saymadım
şaşirmadn
O kişi ile
Sayamadım
Ananlı Kızlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar