Evet sevgi olmalıysa birini seviyorsak o olduğu için allahin rızasıyla sevmeliyiz onu. Kıymetini bilmeliyiz boyle sevenin. Sevmek onunla bir olmaktir tek bedende birlesmektir sevmek güzeldir sevmesini bilene sevilene. Onemli olan sevebileceğin insani bulmaktır ona sadık kalmaktir. Bugun sana seviyorum deyip yarin baskasina diyen degil bir ömür senin olan birini sevmektir onemli olan. Rabbim gönlümüze gore versin sevenler daha cok sevsin rabbim sevenleri ayirmaz yeter ki yürekten allahin rızasıyla sevelim. Kimseyi de kandirmayin kardeşim seviyoruz diye sadece sevdiginize seviyorum deyin herkese değil ! . Lutfen sevdiğimizin sevmenin sevilmenin kiymetini bilelim sadakatli olalim bugün var yarin yokuz. Biraz düşünelim. Hayırlı sevmeler 😃😄
Birini , sevdiğinizi allah rızası için o olduğu icin seviyorsunuz. Sebepsiz yere böyle sevebilirmisiniz birini?
Dunde sevdim bugun de seviyorum yarin da severim hic karsilik beklemeden hayatıma baska erkek sokmadan ondan baskasina degmeden bir omur gelmese de severim. Insan bir kere asik olur bir kere aski yakaladım car cur etmem sevgimi nedensizce sebepsizce severim uzaktan mutlulugunu izler mutlu olurum geceleri ona sarilip yatacagim gunleri hayal eder sabah oma kahvaltı hazirliyacagim gunler icin dua ederim
Elbetteki en güzel sevgi doğal olanıdır. Böyle bir sevgi aşktan da üstündür. Ama ne yazık ki bu anlayışa sahip iki doğru insanın birbirlerini bulma sayısı çok küçük... Sevgi elde iken değeri bilinmez, kaybedildiğinde anlaşılır...
1
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet boyle birini bulmak zor herkes cikar icin sever olmus herkes her önüne gelene seviyorum diyor artik ask sevgi diye birşey kalmamış
Örneğin ben biri olsa beni gerçekten seven biri olsa onu sevebilirim ama seviyorum diyenler genelde bakıyorum yalandan diyolar bir hevesle sonra doğru insani secmekte zorlanıyorsun sevmekten korkuyorsun
Aynen. Oysa sevmek öyle birden olmuyor yavaş yavaş bir gülün bir den büyümediği gibi. Oysa şimdi karşınıza çıkan insan hemen seviyor. Bende ne buldun ki hemen seviyorsun. Amaç farklı olunca yalanlar hep aynıdır...
Bize anlatacak birşey birakmamissin ki 😊 katiliyorum kesinlikle sadakat çok önemli birşey, Allah'in rizasi için sevmek gerek. Sonucda sevdigimiz kadın bize Allah'in emanetidir.
En İyi Cevaplar