Birini , sevdiğinizi allah rızası için o olduğu icin seviyorsunuz. Sebepsiz yere böyle sevebilirmisiniz birini?

Evet sevgi olmalıysa birini seviyorsak o olduğu için allahin rızasıyla sevmeliyiz onu. Kıymetini bilmeliyiz boyle sevenin. Sevmek onunla bir olmaktir tek bedende birlesmektir sevmek güzeldir sevmesini bilene sevilene. Onemli olan sevebileceğin insani bulmaktır ona sadık kalmaktir. Bugun sana seviyorum deyip yarin baskasina diyen degil bir ömür senin olan birini sevmektir onemli olan. Rabbim gönlümüze gore versin sevenler daha cok sevsin rabbim sevenleri ayirmaz yeter ki yürekten allahin rızasıyla sevelim. Kimseyi de kandirmayin kardeşim seviyoruz diye sadece sevdiginize seviyorum deyin herkese değil ! . Lutfen sevdiğimizin sevmenin sevilmenin kiymetini bilelim sadakatli olalim bugün var yarin yokuz. Biraz düşünelim.
Hayırlı sevmeler 😃😄
Birini , sevdiğinizi allah rızası için o olduğu icin seviyorsunuz .Sebepsiz yere böyle sevebilirmisiniz birini ?

Birini , sevdiğinizi allah rızası için o olduğu icin seviyorsunuz. Sebepsiz yere böyle sevebilirmisiniz birini?

Birini , sevdiğinizi allah rızası için o olduğu icin seviyorsunuz. Sebepsiz yere böyle sevebilirmisiniz birini?




Birini , sevdiğinizi allah rızası için o olduğu icin seviyorsunuz. Sebepsiz yere böyle sevebilirmisiniz birini?
Cevapla