AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Gerek yok. Geçmişte yaşanmaz. Şu anı yaşarım ve önüme bakarım.
Merak ederse söylerim. Nasıl olsa gizli bir şey değil :)
gizliyen kızlar lütfen beni bulmasın mümkünse iğrençsiniz
kesilikle katılmıyorum bilmemesi daha iyi sonucunda seninle birlikte ve mutlu giden ilişkiniz var geçmiş geçmişte kalmıştır. ayrıca eski sevgilisiyle yaşadığı olayları bilip acaba aynısını yaşarmıyız korkusuda sarar insanı bence bilmemeli
Sorarsa özet geçerim detayını öğrenmeye çalışırsa sac ondan hayır gelmez zaten
Detaylı öğrenmek hakkıdır anlatmayandan gizleyenden hayır gelmez çöpe at gitsin derim çünkü ondan hayır gelmez.
Dürüstlük önemli bir niteliktir, dürüst olmayan gizemli insanlardan korkarım. 😉
@Derdiedasgaz Hakkı falan değil ondan önce olmuş sonuçta ki benim hoş olmayan bir yaşantım olmuş olsa o kişiyle bunu zaten izah ederdim
Ondan önçe olan onunla ve ondan sonrasında da olur,.
Dürüstlük önemli, hoş olmayan olayın varsa söylersin açıkca, kabullenirse eyvallah hayır derse zaten ayrılık olur.
İnsan neyse nasıl yaşıyorsa öyle görünmeli, önceden bir şeyler yaşayıp gizlemek de ihanettir.
@Derdiedasgaz Dediklerinde haklısın ama ben burda kendi adıma konuşuyorum yani benim geçmişimde geleceğimdeki kişiyi rahatsız edecek herhangi bir durum yok bu yönden içim her türlü rahat ama karşımdaki kişi bir şeyler yaşamış olsa bu öpme sarılma vs olsa ben duysam üzülürüm aklıma gelir kıskanırım yani anlatmasını istemem
Onlar önemli değil zaten ileri bir durum yoksa sonucta hepimiz insanız günah işlemeyen yok.
Zaten bir erkek sana elini tutun mu diye sormaz 😉
Sende haklısın ama en güzelli evlilik içinde herşeyi yaşamak o zaman hesap vermeye de gerek kalmaz demi?
Çarpık fikirler İlişkiler hep o ahlaksız dizilerden kaynaklanıyor 😂
Sanki normali herkes, herkesle sonra hepsi bahcıvanla gibi gösteriyorlar.
@Derdiedasgaz Öyle kesinlikle
Karşı taraf soruyorsa anlatılması lazım.
Bu konu TOP SECRET bir konu! Bu yüzden bu konuyı Secret edelim gitsin der geçiştiririm. Aynı şekilde ben de ona sormam...
Sormadığı sürece anlatmaya lüzum yok. Sorarsa tabii gizleyemezdin anlatıcan mecbur :)
Konu açılırsa veya sorarsa söylerim, aklıma gelmezse de eski defterleri açmam sonuçta adı üstünde eski yani
Özellikle anlatılmasıni midesizlik olarak görüyorum, ama gizlim saklim da yok
Soruyorsa anlatırsın sormuyorsa zaten merak etmiyordur.
Hayir onun bilmesine gerek yok ama ben bilmeliyim 😐
Sonuçta eşin o. Geçmişin hakkında yüzeysel bir bilgisi olması lazım.
Bence bilmesin kendinden sogutursun hele benim gibi bir esin varsa hic girme oralara kaç oradan :D
Sorarsa bilir ama sormassa oturup eski sevgililerimden bahsetcek deilim
Bilmesi gerekir ama eşi de geçmişi çok kurcalamasın :)
Kurcalarsa çıkamaz boğulur mu :)
soruyorsa bilsin tabiki sormuyorsa durduk yere söyleyip uzmenin bir mantığı olduğunu düşünmüyorum
Geçmişi bilmesi pek birşey değiştirmez bence, bende onun geçmişini sorgulamam
Bencede soruyisa wvet semysa hayir durduk yere bahsetip ne gerginliği
bilse de olur bilmese de olur..
sorarsa söylerim..
Aslında medeni olmak gerekir ama söylenemiyor ki çoğu zman.
Ben sormam çünkğ öğrenirssm ne kadar sevsemde buz gibi olurum
Öğrenmek isterse anlatılmalı sormazsa gerek duyulmamalı bence
aynı ortamlara girme ihtimalleri varsa bilmesi gerekir
tbiki bilmesi gerekir sonuca birlikte ömür coruteceksiniz
Evet bilmesi gerekir çünkü tek kendi olacağı için hayatımda ilk yani
O sorarsa anlatirim durduk yere anlatmak hos olmaz.
bu sitenin %60'ı sorunlu.
Neden? 😂
beyinlerini kullanmayi ogrenememisler sanirim. bu bir sorun skdndj
öyle eski sevgililerinden bahseden gevsek erkekler bir s.. iktirsin ya
bazıları bilmek ister bazıları rahatsız olur ona sorarak paylaşmalısın
Bilmesin ne olacak bilince insanın kafasına kakmaktan başka bir boka yaramıyor geçmiş
bence gerekmiyor ama nasıl bir ilski icindeydiniz eskiden o önemli
Kız ya da erkek bir diğerinin geçmişiyle ilgili birşeyler duyduğunda eskisi gibi olamıyor. Güven problemi soğukluk vs gibi şeyler oluyor bilip napacak önemli olsa adı geçmiş olmazdı
Sevgilim yok. Eski sevgilim de yok. Olursa bir esim olur. Onun için sıkıntı yok yani
Ben söylerdim ama olmadığı için sıkıntı yok
Güven çok önemli. bilmeli.
Herşeyi bilmeli. İnsanı geçmişidir var eden.
Bilmemek mutluluktur.
Geçmişimi bilsin sonuçta yol arkadaşım olacak.
Evet bilmesi gerekir gizlemek hata olur.
Geçmişi bilmek gerekir ben söylerim 😊😊😊
Bilmek isterse, söylersin bunda birşey yok.
o zmn eşim olmaz herhalde :D
Dosya kabarık herhalde senin :) bence yine de dürüstlük en iyi seçenektir.
Bilmesi gereken bir sevgilim bile yok
heleal bacım
bilmesi sorun degil aama sonradan sorun olmasın da
Geçmiş bitmiş bişey zaten öğrenmesi sorun olmaz
Bilmesi gerekmiyor. Bende bilmek istemem.
gerekmez. ben de bilmek istemem açıkçası
Bilmese daha iyi :d
Why?
media.giphy.com/media/XDGgHXTtiFiKs/giphy.gif
Kesinlikle katiliyorum.
Saklamam. Sorarsa söylerim..
Bilmesi lazımdır, gizli tutmanın da bir anlamı yoktur.
Kabahat ta gizli olur , karbonat ta
Bilmese ilişki daha sağlıklı olur
hele sen bir çay koyda icelim iftarda 😂😂 bu dahada sağlıklı..
Geçmiş geçmişte kaldı der konuyu kapatırım
bilmeli. sonradan öğrenirse kötü olur :)
Ortada önemli bir durum yoksa, bilmesin
bence gereksiz bir konu
İsterse anlatırım ama bilmesine gerek yok bence 😯
Katılıyorum.
Merak ediyosa söylerim