O begensin isterim beni ama sanki kilo alsam da fazla olur gibi zaten boyum kilom 177 70
Normal degil mi?
Normal degil mi?
simdi soyle kizin kutlesine boyuna bagli bu isler aslinda bende yanimda senin gibi birini istemem zayif kalirsin buda kendimi kotu hissettirir bu anlamda bide bende su var buna bir vursam ucar gider beni nasil korusun diyorum zayif gorunce karsimdaki erkegi.
Guc ve kilonun ilgisi yok
cusseye bakiyoruz genelde ne kadar iri duruyosa o kadar gucludur diye duz mantik anlayacagin
Kas orani onemli
erkekler neden zayıf olur ya siz nasıl diyorsunuz kadın dediğin etli olcak tuttuğunda eline bişe gelcek işte bizde istiyoruz Kilo hepten sıska olmamalı bir erkekkkkk😒😒
Ya 70 kg zayif mi Allah askina Masallahim var 70 kilo ya 70 ben tartida ilk 70 i gordugumde oha demistim😅😅😅
Boy 177 cok degil ki😄 kac olmam gerekir ki
80 kilo olmustum bir kere sonra annem saolsun her gun cok kilo aldin dedi dedi
Sebzeden baska bisey yedirmedi geri 70 oldum😅
Öyleydim iste biraz gobek vardi asiri degil kollarim bacaklarim kalinlasmisti sonra saolsun herkes cok kilo aldin diyince geri verdim😑
Deneyeyim bakalim 😂 insallah kotu olmaz 😄
Herkes sismansin derse sen suclusun ama😂😂😂
kilon normal. ben de 178 boy ve 74 kiloyum. gayet memnunum yani
Bence de normal😄
Zayıf duruyorsan spor yap 2-3 kilo al, vücut oturur.
Cevap
2Cevap
Kilo alma bence daha fazla o seni kıskanıyodur senide kendine benzetecek 😄
Bilmiyorum ki yani kilom normal bence tamam yapili durmuyorum belki ama sıska da degilim😅 bir de giyim tarzima kilo yakismaz
Valla BKI 'in tam 22 çıkıyor olman gerektiği kadarsın yani dahası kilolu durmana neden olur. Spor yaparsan biraz yapılanabilirsin illa kilo alacaksan o sekilde al
Aa siskoluk sinirindaymisim😅 spor yapmak iyi fikir aynen
Ya cok az gobegim var arkadaslar onu erit derken birisi bana cok zayifsin diyince şoka ugradim😅
Yok canım şişko değilsin öyle pat diye şişkoluga geçilmiyor arada kademeler var😂 evet sporla göbekten verir omzu genişletirsen hem kilon oldugu gibi kalır hemde daha yapılı durursun ne varsa omuzda var oraya yüklen 😄
Aa iyi bende dedim yandim o zaman😄
Dogru valla omuzlar cok onemli😄
kendisini kotu hissettigi icin, senin yanina yakismadigini dusundugu icin oyle demis olabilir. Ona onu ne kadar guzel buldugunu hatirlatmayi unutma :)
Zaten her zaman cok guzel oldugunu soyluyorum asil ben yakismam onun yanina😅
zayıfsın erkek dediğin biraz heybetli olacak. 80 in altında olmaman lazım...
Boyum 177 ama
Ya 80 kilo olmustum sonra herkes cok kilo aldin vs dedi bende geri verdim
kilonu sadece göbeğinde toplarsan öyle olur... vücuduna dağıt sporla hatta çok cılızsındır az vücut geliştirsen iyi olur
Gobekten almiyorum sadece
Cok cilizmiyim bilmem ama kollar kalin bacaklar ine
Seni değiştirmek isteyen birisine nasıl sevgilim dersin?
Sevgilim demedim hoslandigim kiz dedim
Seviyorsan değiştir kendini
Insan sevdigi kisiyi secemsz
Bence normal abi benim sevgilim 165 ama 45 kilo ndkdkd
Görmeden bir şey söylemek mümkün değil. Boy-kilo oranın normal olsa da ince duruyor olabilirsin.
4-5 kilo daha alsan normal olursun.
Şu an normal degilmiyim😅
Biraz zayifsin.
Kilo al abi kız seksi durur yanında çöp kalma
Cöp gibi durmuyorum ki 70 kiloyum daha ne olsun
Cok mu az?
Biraz gobegim bile var ya benim😅
Ha yok benim kollarim ince degil bacaklarim ince
Spor şart
Yok zaten oyle gorunur bir gobek degil😅 ama o baliketli yani zayif degil
Evet o durum biraz can sıkıcı😒
beğenmiyorsa kendi zayıflasın
Ya ben ondan hoslanan taraf oldugum icin😅
Vayy kizlarda ne fena kadin baliketli oluyor erkek sisman 😄😄😄😄
bir 85 olabilirsin :)
Boyum 177 ama 85 bana kilolu degil mi😅
4 kilo falan alsan olabilir aslında
İsminde F harfi var mı
Benim ismimde mi?
Aynen?
Evet ama neden
Bilmem içime doğdu belki? İlk harfin F sanırım dimi
? neden
Kimsin?
Sadece tahmin ediyorum doğru dimi?
Dogru da kimsin
İsmin Furkan mı sadece onu söyle yeter?
Seni ilgilendirmez
Gıcık ya
Sen kim oldugunu bile soylemiyorsun ben mi gicik oluyorum?
Tanımazsın ki o yüzden sadece içimden bir ses isminin Furkan olduğunu söyledi o kadar doğru mu diye merak ettim?
Evet Furkan ama yalanda iyi degilsin
🙈şimdi yalancı mı oldum yaa
Evet kim oldugunu anladim
Kimmişim ki
Bosver
Söyle hadi?
Hayir
Niye yaa madem kim olduğumu anladın söyle o zmn
Sen kendin soyleyebilirsin
Söylemicem çünkü tanımıyorsun ortaya yem attın böylelikle kim olduğumu söyleyeceğimi sandın eminim ya
Hayir oyle bisey yapmadim soylemeyebilirsin sorun degil ben zaten anladim kim oldugunu :)
O zmn söyle :)
Bosverr 😊
Yaa cidden kimmişim cidden bu bir sır mı sjsjs
Sır olacak kadar onemli degil
Şöyle o zmn bee merak ettim belki
Bosver hadi bye
İyisiin aynen böyle devam et kilo alma
85 ol cok zayifsin
Boyum 177 85 cok degil mi
ya kardesim bu kadar inatciysan sorma cok zayifsin Şu an 177ye 77 kilo nedir yani
70mia bide
Inatci degilim 80 kilo olmustum sonra herkes cok kilo aldin okuz gibi oldun dedi psikolojimi bozdular geri zayifladim
millet tam bir salak bende ideal kilomdayken oyle diyolardi onlara ne lafini sok git sevdigin kiz mi baskalarimi
normal hiç bozma
Normal
kızın boyu kaçtır
158~160 gibi😄
Hoslanan kisi ben oldugum icin😅😅
Yok almam zaten de begensin de isterdim yani
Zayifla denmesi de cok kotu sanane be de 😁😊
Aman 5kg dan ne olacak ki
Benim bile azcik gobegim var olur o kadad insaniz😄
Kac ki boyun
Uzun kizlar beni depresyona sokuyor cunku ben 177 kısayim😂
Ben cok kisa kalmistim ya 185 olsam ne olurdu kii pofff
23
Gecti artik ya 😄
Haha iyi mantik😄😄
gayet normal yanı
Beş kilo daha al
Normal sanki ama
Kilo al
normalsin
zayifsin bayağı
Bayagi mi
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar