Burda erkeğin sevgisi önemli, ne kadar seviyor? Canından çok mu , yoksa can sıkıntısından mı o kızla takılıyor? 5 yıllık bir ilişkim var, bir defasında ayrılmıştık 4 yıl olmuştu o zaman, ve sevgilim ağladı her gün, peşimden ayrılmadı. Her erkek aynı değil, her kızın aynı olmadığı gibi.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bence nasil bittigide cok onemli. Mesela 3 yillik iliskimi bitirdim ve beni aramiyor aramaz cunku kufur hakaret vs ettim
Sadece erkek için değil; kadın içinde geçerli bir durum. İnsan iyi olan şeyin kıymetini bilmeyip kısmeti teper ise ve eline gelen güzel şansı değerlendiremez ise başka biri ile sorun yaşadığında kafasına dank eder.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
yok öyle degil erkekler kolay sevgili edinemiyorlar malum abazalık durumu ama kızlara genelde çok yazan oldugu için kendilerini güzel sannedip erkekleri unutuyorlar mevzu öyle yani
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bence erkekler ayrilir ayrilmaz gayette yaziyolar hemen baskalarina
Sizin yüzünüzden erkekleri anlamadım her haltı yersiniz sonra temiz birini bulursunuz onda sizşn ne olduğunuzu öğrendiğinde gider ama sizi sevmiştir bir kere unutamaz ona en iyi kötülüğü yapmış olursunuz yeterlimi bu cevap
Resimdeki olay gerçek ama ne kızlar gordum yeni sevgili yaptıktan sonra o kişinin yeri dolmadığı için geri dönmeler ne de kızlar geri donmek istedigi halde donmeyen
@Askınınpesınde valla canım değişiyor ama beklemeyi bıraktığında o gün ansızın geliyor. Bekleme, hayatına bak, yqpabşleceğin her şeyi yap. Zaten onu tanıyorsan ne düşündüğünü biliyorsundur. Aramaması yazmaması bir şeyi değiştirmez, harbiden bağ diye bir şey var. Kopar bağı. Hisseder, döner
kardeş o 5 kızın tiribini bu olmaz o olsun yok bu olmaz şu olsun diye diye yaşlanıp gidiyorlar gençliklerini de 2 kilo fordeten ve makaj ile geçiriyorlar giyimlerine giden parayı bile hesaplamadım.
En İyi Cevaplar