Sahurdan önce gene yalnız uyuduk şimdi sabaha kadar sarılıp uymak güzel olmaz mıydı?


Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Nefis olurdu
yokki sarilacak kimse :(
Bari ramazanda yapmayın sarılıp uyumak mış mış belli ne olacagı
yuh ya o işi yapacak adam sahura kalkmaz
yoo onceden sarilirdim simdi yalniz hissettigim icin yazdim bunu :)
cok derin girdin ya :)
hayda oldu olacak itikafa cekilelim ne dersin 😁
bak ya dalga mi simdi
hayal ettiğiniz hayatı yaşıyo gibiyim 😀👍
yata git o zaman😁
Sizin ev serin herhalde 😂
hemde gayet serin :)
uyku sersemi sarilan 2 erkek fotosu atiyordum yanlislikla 😁😁😁google yamuk yapti
Konya buz gibi
sadece yazdim birisini aramiyorum hehe
Eski sevgilimle cook güzel olurdu
simdi?
Şimdi onun dışında hickimseyle güzel olmaz
Oruç bozulur kardesim😂
amacim farkli degil :)
Benim aklım fesat napcan😂
oruca zarar vermeyiz tabi istersen
Kardeşim diye boşuna mi yazdım ben? Biraz çalıştır kafayii
kardeslerde sarilabilir
Yav he he
heee
biz ne bilelim
sen biliirsinde neyse
guzel olur guzel
evlenmeyenler baykus misali mi takiliyor nedir?
vallaha suanki uykumda sokaga koysan sokakta sarilir uyurum :)
😁😁
Ateş basar gereksiz yere
basmaz niteki basmadı çünkü bizim ateşimiz kalbimizde...
O sana yeter ozmn
yani mesele ateş degil
Anldm
yaa öyle işte :)
Kedime sarılıyorum.
bizde kedi bile yok
Olurdu
ahh ahh
Olurdu ama çalışıyor şu an
ne iş yapiyor
Sevgilimi özledim
mesaj at o zaman
Keşkeee
ahh evet :)
Bilmiyorum
ben biliyorum
olmazdi
neden
Evlen o zaman kanks
evlen benimle
tamam gidiyorum
Ah harika olurdu
yokki sarilacak kimse ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar