Sevgilime çok bağlıyım sürekli ne yapıyor merak ediyorum, sürekli arayıp sıkmak istemesemde bazen mani olamıyorum?

O sürekli aramamdan rahatsız değil aksine mutlu ama sıktığımı düşünüyorum bazen kaybetmekten korkuyorum bir şeyler olucakta uzaklaşıcak gibi, sıkmaktanda korkuyorum kafamı nasıl uzaklaştırırım mesela on, onbeş günlüğüne biyere gidicek ne kadar özliyceğimi düşünüyorum kafayı yedim
Sevgilime çok bağlıyım sürekli ne yapıyor merak ediyorum, sürekli arayıp sıkmak istemesemde bazen mani olamıyorum?
Cevapla