Arkadaşlar merhabalar. Uzun süre sonra birisine karşı bir şeyler hissediyor olmanın mutluluğunu yaşadığım su günlerde ufak ve tatlı bir problemim ortaya çıktı :)
Yeni tanıştığım ve hoşlandığım bir kız var. Bu kız ondan hoşlandığımı elbet hissediyordur ancak o ben daha bir şey söylemedim. 3-4 gün sonrada doğum günü gelmiş oluyor. Sizce nasıl bir hediye almalıyım, ne almalıyım? Değerli görüşlerinizi bekliyorum. Özellikle kız arkadaşlar sizlerin yorumları çok önemli 😂 dipnot: oda bu siteyi aktif kullanıyor o yüzden gizli kullanıcı olarak soruyorum ;)
Yeni tanıştığım ve hoşlandığım bir kız var. Bu kız ondan hoşlandığımı elbet hissediyordur ancak o ben daha bir şey söylemedim. 3-4 gün sonrada doğum günü gelmiş oluyor. Sizce nasıl bir hediye almalıyım, ne almalıyım? Değerli görüşlerinizi bekliyorum. Özellikle kız arkadaşlar sizlerin yorumları çok önemli 😂 dipnot: oda bu siteyi aktif kullanıyor o yüzden gizli kullanıcı olarak soruyorum ;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar