Hiç geçmişe dönüp yaptığın hataları düzeltmek istediğin oldu mu?

Hiç zamanı geri döndürmek istediğin oldu mu? Veya keşke olmasaydı deyip şu zamana geri dönmek istediğin.. Ya da mevcut hatalarını bir daha yapmayacağım deyip avazın çıkıncaya kadar, ders almadığın halde yaptığın oldu mu? Her yeni ilişkide aynı kabahatleri işleyip bir aptal gibi farklı beklentiler ve sonuçlar içine girdin mi? Girmedim deyip de dersini almayan aşkı yaşadım demesin. Gururuna yenik düşüp sevdiğine satırlar dolusu cümleler sarfetmediysen ve bunları gözyaşları içinde yazmadıysan bana aşktan ya da meşkten söz etme! Oluk oluk döktüğün kelimelere rağmen sevdiğinden karşılık göremediysen bana sakın kırgınlıktan bahsetme. Bana bakınca ne hissediyorsun diye soran birine; "Ben sana nasıl bakıyorsam sen de bana öyle" dediğinde 'yanlış hissetmişsin' karşılığı aldıysan bana sakın budalalık ettiğinden dem vurma. Bu zamana kadar tecrübe edindiğim tüm sevdaların birikimini yaşadım ben bu aşkta... Sonunu göre göre, çaresiz kalacağımı bile bile üstelik de... Belki küçük yalanlar da söyledim onu kaybetmemek için.. Yine de kaybedeceğini bilsen bile yalansız ve temiz sev beni diyen birine aşkımı dibine kadar sıyırmayacağım da ne yapacağım. Sonuç olarak ben, seninle özdeşleşmeyeceksem aşk diye bir şey olmaz olsun bundan böyle...
Hiç geçmişe dönüp yaptığın hataları düzeltmek istediğin oldu mu?
Hiç geçmişe dönüp yaptığın hataları düzeltmek istediğin oldu mu?
Cevapla