Hiç zamanı geri döndürmek istediğin oldu mu? Veya keşke olmasaydı deyip şu zamana geri dönmek istediğin.. Ya da mevcut hatalarını bir daha yapmayacağım deyip avazın çıkıncaya kadar, ders almadığın halde yaptığın oldu mu? Her yeni ilişkide aynı kabahatleri işleyip bir aptal gibi farklı beklentiler ve sonuçlar içine girdin mi? Girmedim deyip de dersini almayan aşkı yaşadım demesin. Gururuna yenik düşüp sevdiğine satırlar dolusu cümleler sarfetmediysen ve bunları gözyaşları içinde yazmadıysan bana aşktan ya da meşkten söz etme! Oluk oluk döktüğün kelimelere rağmen sevdiğinden karşılık göremediysen bana sakın kırgınlıktan bahsetme. Bana bakınca ne hissediyorsun diye soran birine; "Ben sana nasıl bakıyorsam sen de bana öyle" dediğinde 'yanlış hissetmişsin' karşılığı aldıysan bana sakın budalalık ettiğinden dem vurma. Bu zamana kadar tecrübe edindiğim tüm sevdaların birikimini yaşadım ben bu aşkta... Sonunu göre göre, çaresiz kalacağımı bile bile üstelik de... Belki küçük yalanlar da söyledim onu kaybetmemek için.. Yine de kaybedeceğini bilsen bile yalansız ve temiz sev beni diyen birine aşkımı dibine kadar sıyırmayacağım da ne yapacağım. Sonuç olarak ben, seninle özdeşleşmeyeceksem aşk diye bir şey olmaz olsun bundan böyle...
Hiç geçmişe dönüp yaptığın hataları düzeltmek istediğin oldu mu?
Hayatım boyunca yaptığım tek hata insanlara güvenmek ve hayal kırıklığına uğramak ! İnsanın zamanla anladığı acı gerçeklerden biridir güvenmek. En güvendiğiniz insan bile gün gelir güveninizi boşa çıkarır. Bir daha güvenmeyeceğinizi söyleseniz de güvenmekten kendinizi alamazsınız ancak çok geçmeden tekrar güveniniz zedelenir.
Ben genelde yaptığım şeylerden pişman olan bir insan değilim. Mümkün olmayan bir şeyi isteyip buna yakınmak saçma geliyor, bir hata yapıldı ise elbette bunun bir telafisi vardır. Ama geçmişe dönüp o hatayı yapmamış olmayı dilemek bir şey ifade etmez, o hatayı yapmamış olursak ilerde daha büyük daha farklı bir hata yapmış oluruz.
Hic geçmişe dönüp yaptigim hatalari duzeltmek istediğim olmadi. 2 defa cok sevdim. 1 tanesiyle 20 yilimi gecirdim. Ondan sonraki, aşık olduğum adam, ondan bir türkü kopamadim, hatalarini, yalan söylediğini bile bile. En son bitti ve beni de bitirdi.
Oldu keske dedigim ama kaderede inanirim ne gecmise takilirim takilirsan bir arpa boyu yol alamazsin onumuze bakmaliyiz bir bakima herkesin keskeleri pismanliklari mutlaka olmustur kimine ders kimini pisirmistir hayat
Benim her anım o hataların hayıfıyla geçerken, olmadı demem yalan olur. Insanız ışte, eğrisiyle/doğrusuyla hayatı yaşamayı öğreniyoruz. Yaşadığımız her hata tecrübe olarak yazılıyor hanemize.