Kaçamak yapan kadınlar, sonradan pişman oluyor musunuz?

Sevgilisi veya eşi varken kaçamak yapan kadınlara bu sorum. Yaptığınız kaçamaktan sonra pişman oldunuz mu? Yoksa iyi ki o heyecanı yaşadım / iyi ki o erkekle yaşadım şeklinde mi yorumluyorsunuz?
Kaçamak yapan kadınlar, sonradan pişman oluyor musunuz?
Cevapla