Tamirci ve sanayide çalışan erkekler, kadınlara daha mı karizmatik geliyor?

Tamirci ve sanayide çalışan erkekler, kadınlara daha mı karizmatik geliyor?

Bu soruyu çevremde gördüklerim üzerine soruyorum. Malum sanayideyiz, hepimiz leş gibi tulumlar içindeyiz. Yolda görseniz para verirsiniz o derce. 😊 Resmen ikinci sınıf vatandaş gibiyiz. 😄
Ama işten çıkınca çok farklı oluyoruz, bu da bir gerçek. 😉

Neyse benim samimi olduğum kırk yaşlarında bir abim var. Bununda otuz beş yaşında bir sevgilisi var.
Kadın paranın dibine vurmuş, güzellik desen afet, eline su dökecek kadın görmedim. 😇 Yemek desen bir yemek yapıyor ahçılara taş çıkartır, yok böyle birşey. 😊

Kadın öğlenleri 15 km yol gelip yemek getiriyor. 😄
bir bizim ortama bakıyorum, bir kadına bakıyorum. İmkansız, bu kadından bu hareketler beklenmez diyorum. 😕

Bu durumda kadınlara çekici gelen şey nedir?
Tamirci ve sanayide çalışan erkekler, kadınlara daha mı karizmatik geliyor?
Cevapla