Hiçbir erkek beni sevgilisi olarak görmüyor. Hep arkadaş seviyesinde takılıp kalıyorum?

Herkes benim çok kültürlü, eğitimli, olgun biri olduğumu söylüyor ama çok güzel biri değilim. Sanırım ondan dolayı birinden hoşlansam onunla en yakın arkadaş oluyorum. Duygularımdan bahsetmeye kalksam hemen sen beni yanlış anladın oluyor ve benden uzaklaşıyor. Ne yapmam lazım. İnsan bakımlı olabilir ama o da kendini bir yere kadar güzelleştirebilir.
Hiçbir erkek beni sevgilisi olarak görmüyor. Hep arkadaş seviyesinde takılıp kalıyorum?
Cevapla