Bir erkek elini kızın omzuna atıyorsa bu ne demektir?

Benim gittiğim bir yer var. Bir sürü şey oldu sığmaz.
3 kişi oturuyorduk. Teyze ben ve o çocuk.(Abi mi deseydim. Yaş farkımız çok) Ben bu çocuğu dayım gibi çok severim. Aynı yaştalar.
Ben konuşurken gözüne bakamıyordum. Yani nedense olmuyo. Gözüme bakamıyor dedi güldü. Sonra bir nedenden dolayı elimi ona vermek zorunda kaldım.(Neden bu kadar uzun sürdü bu?)
Geziye gideceklermiş sınavdan sonra bana moral olsun diye. Bana da teklif ettiler. Çocuk "Hatta ben de gelicem. Var mısın?" dedi.
Sonra telefonumu elledi?
Giderken yanıma geldi. Ve orta da kimse yoktu."Sınavda başarılar iyi yap ve geziye gidelim" dedi sonra yanımda durdu. Yan yanaydık. Elini omzuma attı.(O an tuhaf olsa da sonunda daha da abim, dayım gibi gördüm onu) Yüz yüze baktık. Sonra da elini çekti. Ve utanmış gibi bir şeyler yaptı ki normalde utangaç birisi. Iki eliyle yüzünden tuttu. (Hani dua ettikten sonra yapılıyo ya ondan) Sonra tekrar elini omzuma koydu. Neden? Bir tek bana mı tuhaf geliyor bunlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Kesin cevap yok mu?
Bir erkek elini kızın omzuna atıyorsa bu ne demektir?
Cevapla