Eski sevgilime son kez bulusup konusalim diye mesaj atmali miyim?

Ayrilali 10 gun falan olucak o benden ayrildi 2 ay ciktik ama ben ona cok bağlandim o soğuduğunu ve ayrilmak istediğini söyledi. Ben son bir kez bulusup yuzyuze konuşamak istiyorum da cesaret edemiyorum ya terslerse beni diye. Inanin o kadar çok özledim ki 😔 ne yapmam lazim
Yazmali miyim?
Yazmamali miyim?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eski sevgilime son kez bulusup konusalim diye mesaj atmali miyim?
Cevapla