İçim yanıyor, canım acıyor peki ya sizler mutlu musunuz?

gitmesini ben istedim yanımda zarar görsün canı yansın istemedim, ama onsuz da yapamıyorum içim kanıyor resmen her gün yeniden doğup her akşam yeniden ölüyorum...
bu durumu iyileştirmenin yok mu hiç bir yolu? :(
İçim yanıyor, canım acıyor peki ya sizler mutlu musunuz?
Cevapla