İlişkilerde zamanla sevgi artması gerekirken neden azalır?

İlişkilerde sevginin zamanla artması gerekirken, neden heyecanını kaybeder insan? Önceden hayal kurduğu insana kavuşmuşken, birkaç ayda şanslıysanız birkaç yılda bir taraf neden vazgeçer? Sevgisinden ölecek gibi gözüken insanlar neden en sonunda bizi öldürüyor? Tabi siz onu seviyorsunuz diye hep sizinle kalmak zorunda değil. Benim yanımda huzursuz, mutsuz olmaktansa, bensiz çok mutlu olsun. 4 ay olacak ve yeni bir düzen kurduğunu düşünerek yazmıyorum yazamıyorum. Anlatacak kimse de yok çevremde, zaten anlatmayı da sevmem. Kötü yorum yazmayın lütfen.
Alt fotoğraf 2015 değil, 2017 olacaktı. :D

İlişkilerde zamanla sevgi artması gerekirken neden azalır?


İlişkilerde zamanla sevgi artması gerekirken neden azalır?
Cevapla