Aşık Olmamam Gerek... Biliyorum benim sana aşık olmamam gerek , ama bilirsin laftan anlamaz bu yürek. ?

Arkadaşlar merhaba ben gerçekten çok karmakarışık bir durum içerisindeyim neden aşık olmamam gerek bunu Sizle paylaşamam fakat gerçekten çok yıprandım 1 yıl içerisinde bir sürü şey yaşadım ve şimdi de tekrar aşık oluyorum. Kalbim aşık ol diyor ama beynim ise yapmamam gerektiğini söylüyor. Aklımdan hiç çıkmıyor rüyalarımda görüyorum. Onunla konuşmayın ca tüm gün kendimi eksik hissediyorum. Kendimi ikna etmeye çalıştım fakat yapamıyorum. İçimde ne fırtınalar kopuyor etrafimdaki kimse bilmiyor. Ona yakınlaşma duygusu besliyorum ve aynı yandan da çok yipraniyorum ne yapabilirim arkadaşlar... O da beni seviyor bir süre önce bana açılmıştı fakat ben de kabul etmemiştim. Şimdi ondan deli gibi hoslanmaya başladım. Neredeyse her gün yatağıma yatınca tavana bakıp ağlıyorum... Lütfen sizce ne yapmalıyım yardım edin onu sevmek istiyorum...😔


Aşık Olmamam Gerek... Biliyorum benim sana aşık olmamam gerek , ama bilirsin laftan anlamaz bu yürek. ?
Cevapla