Arkadaş kazığı fena yedim çok sinirlerim bozuk

arkadaşlar benim yakın arkadaşım vardı bir tane x olsun ismi bir tane daha arkadaşım var oda y olsun x ile y yi tanıştırdım ben 3 ümüz takılmaya başladık daha sonra bunlar yaz gelince beni aramamaya başladılar bir baktım sosyal ağlardan bir sürü yer etiketlemişler beraber ama beni ne çağırdılar gittikleri yere nede aradılar ayrıyetten beraber resimlerini koymuşlar nispet yapar gibi çok sinir oldum insana dokunuyor böyle aramızda kötü bir şeyde geçmedi gayet güzel konuşuyoduk geziyodukda önceden birden ne oldu anlayamadım çok fena satışa geldim sizinde başınıza geldi mi böyle bir şey geldiyse tepkiniz ne oldu merak ediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar düzgün yorumlarınızı bekliyorum dalga geçiceksiniz hiç yorum atmayın daha iyi
Arkadaş kazığı fena yedim çok sinirlerim bozuk
Cevapla