Türk erkeğinin genel yakarışıdır ; Türk kızı çok havalı, bencil , egoist , kendini bir şey sanıyor , soğuk , somurtkan..
ama sevgilisi 1 tane erkekle gülümseyerek konuşsa hemen sorun çıkarır , veya hoşlandığı kız erkeklerle samimi olsa o erkekleri dövesi gelir sanki o erkeklerin hepsi kıza aşıkmış gibi... Bunu kız yapsa "herkes bana yazıyor triplerinde bu kız " derler.
Bu ne yaman çelişki?
Var mıdır hoşlandığı kızın erkeklerle samimi olduğunu gördüğünde ne kadar hoşsohbet bir kızmış deyip mutlu olan erkek?
ama sevgilisi 1 tane erkekle gülümseyerek konuşsa hemen sorun çıkarır , veya hoşlandığı kız erkeklerle samimi olsa o erkekleri dövesi gelir sanki o erkeklerin hepsi kıza aşıkmış gibi... Bunu kız yapsa "herkes bana yazıyor triplerinde bu kız " derler.
Bu ne yaman çelişki?
Var mıdır hoşlandığı kızın erkeklerle samimi olduğunu gördüğünde ne kadar hoşsohbet bir kızmış deyip mutlu olan erkek?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar