Jinekoloğ doktoru ve hoşlandım? Yardımlarınızı bekliyorum?

Merhaba , önyargılarınızı bir bırakalım olur mu? Çok teşekkür ediyorum. 1 ay önce bazı Sebeplerden ötürü jinekoloğa gitmek zorunda kaldım. Kesinlikle alttan muayene olmadı veya el ile dokunma. 2 ay sonra tekrar gideceğim ve bu insanı nasıl etkileyebilirimm güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum..
Jinekoloğ doktoru ve hoşlandım? Yardımlarınızı bekliyorum?
Cevapla