Farklı takımlar tutuyorsunuz ve kendin tuttuğu takımın formasını size giydirmek istiyor.. Giyer miydiniz?
A-Giyerim
B-Giymem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
giymezdim, kendi takımımın formasını giydirmeye de zorlamazdım. Bu işi bu kadar ponçikleştirmeye gerek yok bence. Lütfen futboldan , romantizmi ilişkiyi ayrı tutun. Futbol futbol gibi kalsın. Karısı, kocası hangi takımı tutuyorsa bende o takımlıyım diyenlerden uzak tut yarabbi.
Amin amin..
İnsan takımını şeklen değil kalben destekler. Bu sebeple rakip takım forması giymek benim taraftarlıgımı zedelemez. Seve seve saygı duyarak giyerim :)
Guzel
Tesekkurler
Takım tutmuyorum ama neden giyeyim şimdi :/ Neden farklı takımları tutamıyoruz ya da aynı takımlı olmak zorundayız? Kafamda deli sorular :/ Çok basit bir konu yani neden yapayım ya da neden benden böyle saçma bir şey istiyor sdfghklş
Aslında spor kardeşliktir. Gruplaşmanın bir anlamı yok. Ülkemin takımı işte. Tipik egosunu pohpohlamaya çalışanlar oluyor sen giyeceksin ben giymem tarzında gıcık olurum. Giyersem kendi takımım olur.
Cevap
44Cevap
Takım tutmuyorum. Ama tutsam bile giyerim, sanki o takımın kazanması bana bir şey kazandırıyor. Sanki o takımın formasını giysem tuttuğum takıma rezil rüsva olmuş oluyorum. Bunu AKP'li olan birisine ''HDP forması giyer misin?'' demek kadar önemli görmüyorum. Bu Takım tutmak işi bir tercihtir. Kimisi siyah rengi sever, kimisi beyaz. Siyahı seven beyaz giydiğinde alçalmaz.
Sevgilim isterse giyerim istiyorsa sorayim ;) giyeriz nolcak
taraftarı oldugum kulubun aski onun aşkına şu dokemez yani giyerim 😀
Guzel
her daim 😀
Takım tutmuyorum. Ona da giydirmem kendim de giymem forma falan.
Futbol takımı holiganı olmadığım için bu benim nazarımda önemli bir husus değil. Sevgilim için giyerim
Sevgilim Galatasaraylı benden böyle bişey istemez ama fenerli veya beşiktaşlı olduğunu düşüneyim giymem hayatta giymem ben fanatiğim yani böyle bişey mümkün değil ben soğukta kalsam üstüme sarı lacivert yorganı sermem :D
Arkadaş allah büyük konuşturmasında benim yapıcağım iş değil
İnş öyle bir talepte bulunmaz. Beşiktaş forması giy derse, ona olan hayranlığım kum taneleri kadar artar.))
Mutlu olacaksa ve aynısını onunda yapacağını düşünüyorsam neden olmasın... . d
Yemişim takımını sanki futbolcular milyon dolarlarını benimle paylaşıyorlar.
Giymem. Beşiktaş'lı olmayan kişiyi de adam yerine koyup sevgili olmam zaten. O benim için Beşiktaş forması giysin gene istemem, malum Beşiktaşlı olunmaz Beşiktaşlı doğulur...
Ne olacak ki bir kaç saat için belki fanatikliğim olmadığından olabilir ama önemsiz şeyler bunlar mühim olan beraber mutlu olabilmek.
Giymem ama o isterse giyebilir. Zaten Siyah Beyaz herkese yakışır :)
Ben doğarken üzerimde Beşiktaş bayrağı vardı, sevgilim değil kralı gelse başka forma giymem :)
BJK değilse giyemem :) gerekirse evde izlettiririm :)
Beşiktaş, GS, FB, TS, vb. tüm formaları itina ile giyerim. zaten takım falan tutmuyorum.
Ben pek fanatik değilim ama Galatasaray'ın formasını asla giymem!
Ufak tefek şeyleri tartışma konusu yapmam.
Benim için bir sorun olmaz , evet giyerim.
Giymem çünkü laf agızdan bir kere çıkar ne dediysek oyuz
Sevdiğim kisi ile aynı takimliyiz çok şükür 💛❤
Farkli olmasi daha guzel okurdu bence ☺
Bir Fenerli olarak Gs forması bile giyerim onun için.
Ölümüne Beşiktaş başka forma giymem. Beni seviyorsa hatunum giyer
Sen onu sevmiyorsun o zaman ☺
Hayır, özellikle fenerbahçe 😱
Niyee yaa ☺
Fenerli sevgilimle iddiaya girip cok daha garibini yapmisligim var
Neymis o garip
Eski kiz arkadasima ifsa olmayayim simdi sitede de baya komikti
Tamam
Ozelden anlatirim mahsuru yoksa
Hayir özel mesajda konusmayi sevmiyorum tesekkurker.
Tamamdir ustu kapali olarak bir gun gs formasiyla ne isterse yapmistim iste
Asla. Daima TRABZONSPOR !!!
Giyerm naslsa fanatik degilm
Giymem. Ona da Giydirmem.
giyerim :D
Yani sonuçta takimini değiştirmiş olmuyosun bir kere giymekle ☺
Evet bazilari cok ciddiye almis durumda ☺
Asla bende yadirgamiyorum efendim. ☺
Takım tutmuyorum ve sevgilim yok.
cıkssss
Tamam
Bilemedin Galasarayy ☺
Eyw.
Giyerim sevdiğim için
takım tutmadığım için farketmiyo bana
Takım tutmuyorum kardwş
Giyerim nolcak
giyerim ya sorun değil yeter ki gönlü olsun:)
Giyer şampiyonluk kutlamasına bile giderim..
Asla:) Beşiktaşlıyım ben:)
-Gecen bol olsun.-
oLmazz fenerliyiz sonucta 💛💙
seviyosam onu kırarmıyım 😊
O Beşiktaşı giyerse bende trabzonsporu giyerim.
giymem cunku boyle birsey istemez. Sacma cunku
Ben eski hatunu benim için Beşiktaşlı yapmiztm
Bir kereligine giymistim
giyerim bir forma giymekle ne olacak
Futbolu pek önemsemiyorum zaten sıkıntı yok
takıma bağlı ve çok sevmem gerek
futbolla ilgilenmiyorum. giydirsin
Hayır çünkü o da <3 Fenerbahçeli <3 olacak
giyerim çünkü ben takım tutmam 😂
En güzeli kuzum ☺
uyanığım ben😂
Biliyorum ☺
hahahah😂😂😂
Giymem Şeker ;)
Tamam emre ☺
Giyerim. Giymekle takimimi degistirmis olmuyorum sonucta..
Asla.
Seve seve Giyerim..
imkansız.
sevgilim isterse giyerim
Giymem ula
Duruma göre
Hayır
Giymem
Galatasarayınkini giymem. Fenerinki olabilir.
Giymem tabiki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar