Arkadaşça mı davranıyor yoksa flört mü ediyoruz?

Şimdi arkadaşlar bir kız var. Çok iyi konuşuyoruz gülüyoruz falan. Normal arkadaş gibi zaman geçirebiliyoruz işte. Ara sıra daha yakınlaşıyoruz bazı arkadaşlarımızda bizi gördüler mi yakıştınız falan diyor o da gülüyor. Şimdi en son olay şu: Arkadaşlarla kağıt oynuyorduk o da yanımda oturuyordu. Karşımdakinin kağıdını gördü. Kulağına fısıldadım söyle diye söylemedi sonra da bacağımı onun bacağına sürttüm güldü geldi kulağıma fısıldadı. Şimdi sıkıntı şu kız çok mu geniş ya da çok mu arkadaş canlısı ya da o da hoşlanıyor ama benden mi bekliyor?
Arkadaşça mı davranıyor yoksa flört mü ediyoruz?
Cevapla