Öpüşmek var öpüşmek var şimdi birbirine sokulmuşlarsa kimsecikler görmesin diye oğlan üzerindeki ceketini kızın yüzü görünmesin diye kızı ceketinin içine saklayarak kızı küçük küçük öpüyorsa ister istemez yüzümde bir tebessüm olur ay ne güzel yaa derim hatta yaaa benim niye yok lan derim 😊 ama böyle arsızca hiç sakınmadan göstere göstere yapılıyorsa o zaman da bir sizde mi var lan Allahın orrrr pezzz ahlaksızlar derim. Aşkı temiz yaşamak lazım sakınarak yaşamak lazım ikisini de gördüm birincisini alsancakta sahilde ikincisinş fuarın yürüme parkurunda yürüyüş yaparken gördüm hem de 2 kez birinde bankata kucak kucağaydılar birinde yine fuarın o yeşilliklerine gömülmüş üst üsteydiler ikisi de mide bulandırıcıydı herkese ilan etmeye gerek yok orası senin evin değil
alsancakmı bak sana bir olayı anlatımm :) ben İzmir gaziemirde kısa dönem askerdeyken çarşı izninde alsancak kordonda yiyişenn tipler vardı bizde 3 arkadastk bende uyuzluguna çoçuğa gidip utnmıyormusunuz herkesin içinde yapmaya askerinde canı çekiyor nolcak şmdi demiştimm cocuk korkup kızla kacmıstı hahaha:()
Eğer gercekten seviyolarsa birbirlerini ve kiskaniyolarsa bunu yapmazlar ayrica da onlar opusunce ben kendimden utaniyorum zihniyet farkli az bisey dusunce olsa bunu sagda solda yapmazlar insan ne icin yasar serefi haysiyeti ve namusu icin yasar bu bir gercek
Nefret ederim dövesim gelir. Ulan yoldaki herkesten güzel tatlı sevgilim var bir kez şöyle doya doya sokak ortasında sarılmamışımdır. 2 aylığına berline gittiğinde bile ! Yeni nesil biraz edepsiz geliyor. Evin var barkın var araban var. O nedir öyle allasen sokak ortasında kafede falan filan. Suç olsa iyi olur. Ahlak suçu...
Yahu tamam çok rahatsız etmez, fakat bu bizim ülkemizde genellikle gösteriş için yapılıyor ve bizim gibi ülkelerin temelinde böyle bir genişlik olmadığı için toplum ahlakına aykırı. Bizim gibi ülkelerde görgüsüzlük göstergesidir.
böyle öpüşen i görünce ağızlarına vurasım geliyor yatak odasını dışarıya taşımak gerekmiyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
boğaz turuna gitmiştim tek başıma hava alayım dedim. kocaman 40 yaşında adam 21 lik lokum gibi kızı aldı karşıma öpüşüyordu. az kalsın denize dökecektim. zor dayandım. ulan yokluk çeken birine yapılır mı. gitsinler evde sikişşsinler
Zaten İstanbul'da öpüşen öpüşene yiyişen yiyişene medeniyet kalmadığı için sokakta görmemezlikten geliyorum onları sevgilimiz yok diye onlarımı izleyeceğim arada bizimde canımız çekiyor...
En İyi Cevaplar