
#powerfullwomenn
Tipini severim tabikide görünüş önemli benim için
Hayır önemli olan iç güzellik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
+1

Bir ara sırf dış güzelliğinden hoşlandığım bir erkek olmuştu. Neredeyse onu takıntı etmek üzereydim. Arkadaşları ile yanımdan geçtiğinde benimle dalga geçerdi. O zaman demiştim ki, '' Dışı güzel olsa ne yazar içi bu kadar çirkin olduktan sonra. ''
Hem içi hem dışı güzel olan insanlar var ama büyük çoğunluk bu şekilde, dışı da içi de can yakar.
Aynen dışi güzel içi boş insan çok maalesef
İçini severim bitanem :-)
ben sisman birine asik olmustum aska gore ikiside anlamsiz geliyor gozunuz sadece onu gorursunuz gercekten asik olanlar bilir.. bu arada sevgilim yok hahaha 😁😁
Bende siskoyum ne demek şimdi 😁 siskolar aslında çirkin mı 😂
hayir asik oldum dedim ya iste onune gecemiyorsun gobegine bile kurban oluyosun yani farketmiyor ruh kilo 😁😁😊
Hiç gulcem yoktu yaa 😂😂😂 tabi sevdikten sonra tıp önemli değil 😂😂😂😂😂
ozaman viktor hugo nun teorisini beraber yikmis olduk 😎👊
ruhuna aşık olurum iyiyse ama mesafe 😔
Cevap
31Cevap
Önce dışa bakarım. Sonra içe bakarım ama içini öğrendiğimde, yani şans verirsem ve içini seversem benim için bambaşka olur. Zira tipini beğenmeyip düşüncelerini öğrenmekten zevk aldığım bir sürü insan oldu. Vakit ilerledikçe görünüşlerini de beğenmeye başladım.
Önemli olan iç güzellik.
fakat beyimizin tipi de önemli
bana hitap etmiyor ise o iç güzellik hiç olmaz mı?
ruh güzelligi kişinin güneşi gibidir aydınlatır fiziksel güzellik geçicidir yaprak gibi solar dökülür, allah herkeze ruhu güzel insanlarla bir olmayı nasip etsin
biz degil kalp sever. kalp de bedene bakmaz. dis guzellik diyenler de aşik degillerdir. olmamislardir. cunku aşk mukaddestir. Herkese nasip olmaz
manevıyat aranıp da zor bulunan sey. yoksa herkesın bellı bır guzellıgı vardır. çirkin insan olduguna ınanmıyorum
Kalbi sevilir bir insanın insan olduğu için sevilir görüntüsü için değil seveceksen olduğu gibi seveceksin
Dış görünüşünden etkilenmediğim birinin ruhu beni ilgilendirmiyor.
Sadece dış görünüş de yeterli değil.
İkisini de sevmek lazım.
Teoride önemli olan iç güzellik dersiniz ama pratiğe gelince Ayhan kardeş kalalım çirkinsin oluyor.
Ruhlar aleminde yaşamıyoruz ki içini ruhunu seveyim
Gönul bahcesi olmali. iceri girdiginde gozlerinden sızmaya basladiginda yuvan gbi hissettirmeli. birak yakisikliligi parayi pulu. adamlik akmali her yerinden. adam olmali. seni de adam etmeli.
tipini begenmeyen kimse ruhunu sevmeyi denemez insanlar böyle
ruhu güzel olursa dışına hiç bir şey yapmasina gerek yok sevdirir zaten
Kimse bizim ruhumuzu sevmedi bizde onların ruhsuz bedenlerine hiç isinamadik anladın mı?
İçi güzel olan insanın, dışıda güzel olur. 😏
İç güzellik daha önemli.
Tabiiki rubunu seversin.. Ruhunu sevdikten sonra bedenin kurtuluşu yok zaten.. Onuda kesin severim.
Yüzü güzele 40 günde doyarsın, huyu güzele 40 yılda doyamazsın...
Ben insanları davranışlarına ve zekalarına göre ayırırım
Dış görünüşünü beğendiğim kişiyi tanımak isterim ben. Yani ikisi de bir yere kadar önemli
kalbini sevmediğin birine ne kadar katlanabilirsin ki
bırakın şu iç güzellik yalanını önce fiziğinden etkileniyoruz
bence bir insanın tamamen ruhunu veya iç güzelliğini sevemezsiniz sonuçta tipide az olsada önemli ne bileyim dalağına böbreğine falan aşık oldum diyemezsiniz
Ne kadar iç denilse de önce dışını sonra içini severiz
Ruhu önemlidir çünkü insanı yüz güzelliği mutlu etmez.
İlk başta beden sonra beden ne kadar güzel olsa da ruhu kötü ise yürümez.
Dışi guzel olmayanin icini kimse merak etmez.. bu ruh guzelligi diyenler dişi size cazip gelmiyorsa ilgilenmezsiniz...
ruhunu herseyini @mehmetingezegeni-55
Daim olsun inşallah
saol canm
ikiside ama bedene alışılır haz vermez biri süre sonra ruha ilgi artarsa anam anam düşünemiyorum :)
önce insan dış görünüşe bakar sonra bir bakmışsın ki mesele iç güzellik olmuş...
Tanıdıkça hakkında düşündüklerim değişir.
Seviyorum diyebilmek için tanımak lazım ve bu tanıma işi beden odaklı olmadığına göre tabiki ruhunu severim.
Bedenini tanır ruhunu seversin
Ruhunu seviyorum
ikiside önemlidir aslında
tipi severim, ama ruha aşık olurum
ruhuna âşık olur bedenini severim...
ben onun ruhunu sevdim len. düşüncelerini falan. ♥
Gönlüyle sözü bir olana kurban olayım <3
Ciddi düşünürsem ikisi eglenmek içinse bedeni
içini seviyoruz da değişiyorlar be
Tabi ki ruhunu severim.
bana göre iç güzellik daha önemli
Önce fiziği beğenir sonra ruhu severiz.
Sadece kendi ruhumu severim
İç güzellik davranışları huyu herşeyi ya
İç güzelliğini severim, dışı güzelleşir zaten
Yüreğini
seks ıcn fızk dıer turlu ruh
ikisinide
Ikisini de
B şıkkı
Ikiside
%99 ruh 😊
Ruhunu
ruhunu hanımefendi
ruhunu
ruhunu
bedeni
Ruhunu❤️
Ruhunu
beden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar