En güzel hayalleri sevdiğiyle kurar insan hele bir de ikisinde de yetenek varsa en güzel şeyler sevgiliyle var edilir. Olmaması güzel bir potrenin hiç oluşmamasına neden olabilir ya da güzel bir kitabın ve adına bestelenmiş bir parçanın. Sevgililer yalnız bedenleri tatmin etmez bir birinin ruhlarını tamamlar...
Eksikliğe değil mutluluk fazlalığına yol açar erkeklerin yüzde doksanı yığılmayın mavililer kafama genel konuşma diye, yüzde doksanı zannettiğimiz gibi çıkmaz biz hayale inanırız..
Daha fazla mutluluk hormonunu engelliyor , dertlerini bastırabileceğin zaman dilimlerini atıyor , stresin azalmasını sağlayacak konuşmaların olmasını engelliyor, yalnız kalmanın verdiği psikolojik bir boşluğa sürüklüyor.. Hadi hala değersiz deyin dürüst olun dürüst ! :D
Insan cinsellik yasayinca buyudugunu anliyor sevgili de kendinden başka bir vucudun başka hayatin var 2 kisiliksin bunlar insana olgunluk getiriyor mutluluguda ayri ama ayrilinca... yillar gecsede o acîlar gecmiyor
Biraz mola iyi gelir herkese hep ilgi hep sevgi nereye kadar ya.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Analarımızın, ninelerimizin, dedelerimizin sevgilisi mi vardı? Hiçbir şeyin eksikliğine neden olmaz. Aksine faydalı işlerle doldururuz ona harcadığımız zamanı.
En İyi Cevaplar