Sizce "Sevgi ile Güven" doğru orantılı mıdır? Yoksa insan güvenmek istediği için kendisine nedenler, bahaneler mi arar?

Bence bu bir döngüdür... Baki olan sevgi değil miydi zaten... İnsan ne kadar severse o kadar güvenir bence... Önce kalbini güvenir sonra tüm ömrünü... Tabi en önemlisi de karşılıksız güvenir... En güzeli de bu güvenin karşılığını alabilmektir... Bu da güvenle oluyor tabii...

Güvenle kalın... ♡

Sizce
Güncellemeler
+1 yıl
❤❤❤
Sizce "Sevgi ile Güven" doğru orantılı mıdır? Yoksa insan güvenmek istediği için kendisine nedenler, bahaneler mi arar?
Cevapla