Narkoz etkisinden şunu şuraya iliştiriyorum kafayı yemeden bir yardım please?

Arkadaşlar eski erkek arkadaşım yani şundan 1 ay önce ayrıldık. 2 senelik bir birlikteliğimiz vardı. Neyse geçen hafta kaza geçirdi. Baya büyük bir kaza. Narkozdan uyandıktan sonra direkt beni görmek istemiş beni de ailesi arayıp haber verdi. Ancak şöyle bir sorun var Narkozdan uyanırken o etkiyle 'Rana' diye sayıklamış. Anlam veremiyorum. Ya duyan kişi yanlış anladı ya da gerçekten sayıkladı. Genelde en son konuşalan sayıklanır diyorlar ya da bilinçsizce saçmalamak diyenler oldu. Kendisine sordum şu an durumu iyi Rana kim dedim Rana mı o kim dedi? Onu sayıklamışsın bende sana soruyorum tanıyo musun böyle birini ya da ondan mı bahsediyosudunuz dedim. Yoo tanımıyorum yani öyle biri var ama aklıma gelmesi imkansız o kadar mubabbetimiz yok dedi. Şimdi sorum şu narkozun etkisiyle ilk aklına geleni mi söyledi yoksa narkoz hislerini mi döker? Ben kafayı yemeden sizden yanıt isityorum. Bu arada dip not hiç bir sosyal medya hesabında bu isimle biri yok.
Narkoz etkisinden şunu şuraya iliştiriyorum kafayı yemeden bir yardım please?
Cevapla