Sevilmemek, istenmemek o kadar zor ki nasıl atlatırım bilmiyorum. Yardım?

Sadece birazcık önemsenmek istedim, verdiğim değerin karşılığını alabilmek istedim. Ya sevilmek istedim çok mu? Nasıl bu kadar kötü, düşüncesiz olabilir insanlar. Nasıl bu kadar kolay incitirler karşılarındakilerini anlayamıyorum. Gerçekten değersiz hissediyorum. Yaramı iyileştirebilecek miyim kendi başıma? İyileşecek miyim?
Sevilmemek, istenmemek o kadar zor ki nasıl atlatırım bilmiyorum. Yardım?
Cevapla