Aslında ikiniz olduğunuzda hiçbir sorun yok diyelim. Sevgisinden eminsiniz. Ama sürekli böyle şatafatlı fotoğraflar paylaşıyor. Ruhunuz bu durumla başa çıkabilecek kadar öz güvenli mi? Yukarıda okla gösterilen genç 27 yaşında ve elini dokunduğu fenomen oluyor. Milyonlarca dolar kazanmış bu işten. En büyük eseri de sanırım Dan Bilzerian.
Sosyal medya fenomeni sevgiliniz olsa, onu kıskanmadan yaşadığı hayatla baş edebilir miydiniz?
Sosyal medya fenomeni ne demek ya? Çok takipçisi var diye bir şey mi oluyor, internetten para verip botlarla takipçi kasıp sonra "ünlü" gibi sosyal medyada artistlik yapan tipler bunlar, geneli yüksek egolu, özellikle kadınları, ama gerçek hayatta gördüğünde sokakta vs muhattap bile olmayacağım kadar boş tipler oluyor çoğunluğu, tanıdığım sosyal medya "fenomenleri" böyle açıkçası.. Zaten öyle bir tiple sevgili vs de olmam, bana kafası dolu insan lazım, twitterda trolledi diye 10-15 yaş grubunun takip ettiği bir zavallıya gerek yok benim hayatımda..
Sosyal medyayı sırf popülerlik için kullananlar ya da pirm yapmaya calısanlar pek gözüme gelmiyor İki satır kopya yazısıyla takipçi kasma anlayısıyla beyni bir bütün olan bir kişiyle ne kadar ne sürede anlaşabilirki insan 😂 Ayrılsada ayrılmasada soluğu burada alıcaklar nede olsa ıkı satır kopya yazısıyla bır asık olanıda daha bulır acısını cekmeden 😅
Bilen biliyordur, fenomen yakisikli kasli bir doktor var ismini bile hatirlamiyorum neyse, fenomen olmak icin nerdyse butun saglikci hesaplarina fotografini paylasmis, bir kac aydkr sevgilisi var, fakat bunu yapmaya hala devam ediyor cocuk hastadan cok telefon kamerasini bakiyor diye dusunmeye basladim, yani ben boyle tipe guvenmem bu nedir yani?
Şimdi birini kıskanıp kıskanmamak bizim elimizde değil. Bir ünlü olabilir, fenomen olabilir. Ama onunda ilişkisi olduğunu unutmamalı. Davranışlarına dikkat etmeli. Ben kıskanç değilim diyen bir kız/erkek doğruyu söylemiyordur. Her insan sevdiğini kıskanır, kimseyle paylaşamaz.
ben bu adamı fenomen halıyle kabul etmıssem zaten etmısımdır. ama sonradan fenomen olmussa ve duzgun kullanamıyorsa bu halini o zaman cekemezdım heralde...
Sosyal medyada ne şekilde fenomen olduğuna bağlı. Öyle sadece kendi fotoğraflarını paylaşarak yakışıklılığından/güzelliğinden dolayı tanınmış kişi olduysa elbet kıskanır karşı bile çıkardım.
özgüvenle alakasi yok etrafinda cok kisi olursa illaki akli kayar illaki populer cocugun aklina girmek isteyenler olur bunu dusunmek bile beni yorar oyuzden istemem
Sosyal medya fenomeni biriyle anlaşabileceğimi çok düşünmesem de yani başka başka kafalarda olsak da, eğer öyle bir sevgilim olursa da, hiç dert değil. -Gecen bol olsun.-
Bu ilişkimize zarar vermiyorsa bir sıkıntı oluşturmaz bence. Hatta hoşuma bile gider dünyanın en beğendiği adam benimle birlikte diye :) Kendimi özel bile hissedebilirim.
Öyleydi zaten. Kıskanmadım, başkalarından bir farkım var ki her gece aşkım diye sarılıp uyuduğu kadın benim. Ben olmayan kadınları neden kıskanıyım ki?
Sosyal medya fenomeni kızın benlene işi olabilir ki ben onun gözünde ezik bir insanın tekiyim oýle birinin ancak öyle sevgilisi olur ve onların egosu çok yüksek olur
En İyi Cevaplar