Hoşuma giden bir çoçuk vardı aynı işyerinde fazla tanımıyordum ama uzaktan bazen bakışlarını yakalıyordum ve onu Facebook'ta ekledim ve yazmaya başladı falan. Bir kaç haftadır konuşuyoruz öyle ve iş ortamında molalarda falan 2-3kez benim sayemde görüştük. Başta çekingen gibiydı sonra bazen geç cvplar veriyo mesajlara 1-2gün aralıkla bende aynısını yapınca ozmn üstüme düşüyo. Açıldığı falan yok ama bişeyler var ne bilmıyorum. Aynı gruptan değılız oyüzden bir Arkadasa ihtiyaci Yok.. bazen çok ilgili bazen değil. Ona kaç sefer adım attım cesaret vericek ama şimdilık yok bşey.. Güzel yüzüm ve fiziğim var beğenilirm hep ve hep pozitif ve neşeliyim... Sızce bu cocuk benimle ilgileniyomu yoksa öylesine mi konusuyo? Ve Ona ne kadar zaman vermeliyim?
konustugmuz konular arkadasca ve kafa dengim aslinda baya iyi anlaşıyorum...
Yaşı 27 benim 24
konustugmuz konular arkadasca ve kafa dengim aslinda baya iyi anlaşıyorum...
Yaşı 27 benim 24
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar