bir erkek öylesine bir kizla konusur mu? (Ayni iş ortamı)?

Hoşuma giden bir çoçuk vardı aynı işyerinde fazla tanımıyordum ama uzaktan bazen bakışlarını yakalıyordum ve onu Facebook'ta ekledim ve yazmaya başladı falan. Bir kaç haftadır konuşuyoruz öyle ve iş ortamında molalarda falan 2-3kez benim sayemde görüştük. Başta çekingen gibiydı sonra bazen geç cvplar veriyo mesajlara 1-2gün aralıkla bende aynısını yapınca ozmn üstüme düşüyo. Açıldığı falan yok ama bişeyler var ne bilmıyorum. Aynı gruptan değılız oyüzden bir Arkadasa ihtiyaci Yok.. bazen çok ilgili bazen değil. Ona kaç sefer adım attım cesaret vericek ama şimdilık yok bşey.. Güzel yüzüm ve fiziğim var beğenilirm hep ve hep pozitif ve neşeliyim... Sızce bu cocuk benimle ilgileniyomu yoksa öylesine mi konusuyo? Ve Ona ne kadar zaman vermeliyim?
konustugmuz konular arkadasca ve kafa dengim aslinda baya iyi anlaşıyorum...
Yaşı 27 benim 24
bir erkek öylesine bir kizla konusur mu? (Ayni iş ortamı)?
Cevapla