Sevgilim bana gelme dedi? Çok önemli bir mesele lütfen yorumlayin😤?

Arkadaslar ben mesafeli bir ilişki yaşıyorum. Sevgilim eskişehirde yaşıyor. Benim yaşadığım şehirde bir organizasyon şirketi Eskisehir'e tur düzenliyor. Ben de hemen ona söyledim. Bana verdiği cevap " BENCE GELME CANİM. BENIM NE ZAMAN NEREDE NE YAPACAĞIM BELLI OLMUYOR GELIRSIN GÖRÜŞEMEYIZ KÖTÜ OLUR." öyle içime koydu ki. Allah askina siz buna ne derdiniz cok kirildim. Elime bir firsat gecmis insan sevdigi insana gelme der mi?
NOT: maddi durum değil mesele. ve hafta sonu falan çalışmıyor. yani boş günü.
Sevgilim bana gelme dedi? Çok önemli bir mesele lütfen yorumlayin😤?
Cevapla