Sanırım.. ~~~~
sonra zaman geçti,, gençlik sıfatına uymayan kırışıkları aynada sayarken,, mutsuz olmamıza bu kalıbı uygun gördük..
sonra zaman geçti,, gençlik sıfatına uymayan kırışıkları aynada sayarken,, mutsuz olmamıza bu kalıbı uygun gördük..
mmm
gençlik güzeldi ya. keşke 20 li yaşlarda olsaydım. o zamanki duygularımı unuttum bile. hatırladığım tek şey, hızlı ve mutluydum
Nisan yağmurları; en bereketli, en sağlıklı yağmurlardır. Islanın fırsatınız varsa
Bence asıl unutulmayan onlar. O ilk heyecan, o masumiyet, o samimi, art niyetsiz aşk unutulmaz hiçbir zaman.
Bilmiyorum ☺ belkide
😊😊
Her dönemin aşkı farklıdır. Farklı tat bırakır damakta. Ama hiçbiri gençlik aşkı gibi olamıyor ne yazık ki.
Teşekkürler ;)
Rica ederim ☺
Cevap
16Cevap
Aynen doğrudur. Genç kitle her gün yeni birine aşık olur ertesi gün geçer. Takma kafanı keyfine bak. Ciddi ilişkiler yaşlarında değilsiniz.
Genele vardıran bir sav değil gençlikte yüreği ile sevenler de var!
O gelip geçici olanlara aşk demiyorum. Onlar laylaylomluk hevesler.
yaşadık vede gördük ki onsuz yaşayamayız sandıklarımız olmadan da çok güzel yaşadık.
Biz zamanı durdurmayı başardık o zaman, kırışıkları da beraber sayıyoruz eşimle
Daim olsun mutlulugunuz..
Amin teşekkürler
doğrudur aşk meşk hepsi yalandır çok gördüm yalan olduğunu onun için yazarken içim rahat
Olabilir ama önemli olan Nisa'n yağmuru gibi şiddetli aşka yakalayabilmek
Geçmeyen gençlik aşkı görmedim ben harbiden geçmiyor muymuş?
Evet gecici olur ben hep geçiciden kaçtım ve hep ciddi aradım aradığımı bulamadım
Kisiye ve sevgililere gore degisir bu olay
Gelip geçer lakin UNUTULMAZLAR 😊😉👍
O kadar eski ki hatırlamıyorum😉😆☺
mutsuz olma
☺ hamdolsun
Yaşlandık mı yani
Aslolan aşka şimdi sahip olocagiz.. bu deyise göre ☺☺
Vayy😊
☺ ☺
Yaz aşkları gibi tek fırtlık
bence doğru soz
Sence?
sanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar