23 yaşında bir erkek ile 16 yaşında bir kız olurmu sizce?

soru açık arkadaşlar aramızda 7 yaş var konuşuyoruz sürekli acayip derecede iyi anlaşıyoruz kafa yapımız aynı diyebilirim. Ben üni okuyorum o lise Okulu benim unimin olduğu şehirde ve yakınız. ailem ile yaşadığım eve ise 1 saat kadar mesafede arabam var sıkıntı yok biraz uzakta olması dahada iyi bana göre.. Görünüş olarak felan 16 ile alakası yok
peki siz ne düşünüyorsunuz sizce sağlıklı olurmu böyle bir ilişki olsa şu an sadece arkadaşız?

etrafımdakilerin tepkisinden korkmuyor değilim sübyancı felan derlerse sıkıntı ama kız hiç 16 göstermiyor sormasalar 19 felan sanarlar.
23 yaşında bir erkek ile 16 yaşında bir kız olurmu sizce?
Cevapla