soru açık arkadaşlar aramızda 7 yaş var konuşuyoruz sürekli acayip derecede iyi anlaşıyoruz kafa yapımız aynı diyebilirim. Ben üni okuyorum o lise Okulu benim unimin olduğu şehirde ve yakınız. ailem ile yaşadığım eve ise 1 saat kadar mesafede arabam var sıkıntı yok biraz uzakta olması dahada iyi bana göre.. Görünüş olarak felan 16 ile alakası yok
peki siz ne düşünüyorsunuz sizce sağlıklı olurmu böyle bir ilişki olsa şu an sadece arkadaşız?
etrafımdakilerin tepkisinden korkmuyor değilim sübyancı felan derlerse sıkıntı ama kız hiç 16 göstermiyor sormasalar 19 felan sanarlar.
peki siz ne düşünüyorsunuz sizce sağlıklı olurmu böyle bir ilişki olsa şu an sadece arkadaşız?
etrafımdakilerin tepkisinden korkmuyor değilim sübyancı felan derlerse sıkıntı ama kız hiç 16 göstermiyor sormasalar 19 felan sanarlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar