Kendinizden hiç 13 yaş küçük birine aşık oldunuz mu? Veya size küçük biri aşık oldu mu? Sonu ne oldu?

Merhabalar , öncelikle iyi akşamlar hiç kendinizden küçük birine aşık oldunuz mu? ( veya sizden küçük biri size) ? Ne yaptınız uzaklaştınız mı? Uzaklaştırdınız mı? Eğer bunları yaptıysanız neden yaptınız?
Kendinizden hiç 13 yaş küçük birine aşık oldunuz mu? Veya size küçük biri aşık oldu mu? Sonu ne oldu?
Cevapla