Yoksa eşimin her dediğine evet dediğim için onu kaybettim mi?

Arkadaşlar kendimi gizliyorum çünkü özel bir konuyu arz edeceğim. Eşim son zamanlar benimle birlikte olmuyor. Ve evin içinde neredeyse hiç konuşmuyor. Üniversite arkadaşlarıyla hep geziyor. Bir tanede erkek kankası var, sevgilisinden ayrıldığı için depresyona girmiş ve kendine kötülük yapmasın diye bazen onun evinde kalması gerektiğini söyledi. Ben eşime güveniyorum. Onu çok seviyorum. Sanırım en yakın arkadaşının durumuna çok üzüldüğü için bana öyle davranıyor. Çünkü bir kaç hafta öncesine kadar evlendiğimizden beri çok iyidi.
Yoksa eşimin her dediğine evet dediğim için onu kaybettim mi?
Cevapla