bir kizda birini sevince ve ondan ayrılınca baska bir erkeğe guvenememe sorunu ortaya çıkıyor ve başka hiçbir erkeğe güvenemiyor ve bu yüzden karşısına çıkan çoğu erkeği reddediyor bu yüzden biraz zaman gerektiriyor zamanı geldiği zaman karşısına çıkan kişiyle güven sorunu çözülmüş oluyor
Bekliyorum sanırım ama kimi beklediğimi bilmiyorum. Hem de kimseye güvenemiyorum da o da var. Ama bunlardan umudunu kesince rüzgar nereye eserse oraya oluyor
Bu tutum bana çok saçma geliyor. Siz şu an bir nevi tekne orucu tutuyorsunuz. Acıktığın zaman yemek yeme gibi. Birine aşık olana kadar kimseye güvenmek istemiyorsun ama aşık olduğun kişiye güvenmek istersin. Karşına aşık olabileceğin birinin çıkması dileğiyle...
ben de korkak olanlardanım her kız aynı polemiğine girmeye veya her erkek doğru polemiğine girmeye gerek yok doğru insanlara yanlış kişiler yanlış kişilere doğru kişiler geliyo güvensizlikler bu yüzdendir sanırım
Kimseye güvenmiyorum da beklediğim de var. Artık aşklar eskisi gibi değil. Eskiden bakmak yeterliydi şimdi ordan takip etmen lazım burdan bulman lazım saçmaladı aşklar bile.
Kendini beğenmişliği kendinize neden hiç yakıştıramazsınız? Siz hep haklısınız hep mantıklı gerekçeleriniz vardır hep bir kız bir kadın şöyledir böyledir.
İnsanların aradıkları farklı olabiliyor ya da bulduğunu sandığı şeye kavusamiyor vs vs. Bu bence birini bekleme ya da güvensizlik değil. Akışına bırakmak ya da o enerjiyi karşısına çıkmış kişilerde bulamayıp zoraki bir seçim yapmamakta alakalı.
En İyi Cevaplar