Öğretmenim bana aşık mı? Yoksa bir öğretmenin öğrencisine olan bir sevgi mi bu? Detay ⬇ ?

Ilk baslarda bana bakışlarını farketsemde bir çıkarım yapmadan es geçiyordum. Kaç kezdir çıkış zamanlarımda beni ve arkadaşımı eve kadar bırakmayı teklif ediyor reddediyorum bu durumuda ince bir davranis olarak kabul ettim. Daha sonra dersi olmadığı halde sabahin korunde benim sınıfıma gelip bana bakmaya başlamalar basladi, koridorda gordu mu gozumun icine baka baka konusma cabalari, olmadigim zamanlarda istisnasiz her defasinda arkadaslarima beni sormasi, derslerde surekli bana bakarak dersi anlatmasi, bana sormasi, orneklerde benim ismimi kullanmasi.. kantine gittiğim zamanlarda yine aynı şekilde arkadaşlarımla oturdugum yere gelip yanımıza oturmalar.. hal böyle olunca arkadaşlarımin kafasına dank etti hoca sana tutulmuş mu diye. En son ders molasında beni ve arkadaşımı ödül diyip zorla cafeye götürdü o arada yaşımı, oturduğum civarı, dinlediğim müzik tarzını, aile herşeyi sordu. tabi bunları yaparken önce arkadaşıma sonra bana soruyurdu... anlamadım bir ilgi var en başından farkettim ama bu öğrenci sevgisi olamaz mı? Yaşım 22 dersanede olan şeyler bunlar... bunun dışında başka bir hocada aynı şekilde cevap vermediğim halde sürekli beni ariyor, ilgi gösteriyor..(kendimde hata arıyorum ben mi bişey yapıyorum ya da umut veriyorum diye ama bugune kadar hic kimseyle cikan biri degilim erkeklerle de cok muhabbetim olmaz.. kendimi sorguluyorum hatta arkadaşlarıma bile soruyorum.. "Öyle bisey yok. olmadigi kadar ağırbaşlısın güzelsin o yüzden çekiyor olabilirsin" gibisinden şeyler söylüyorlar)
Öğretmenim bana aşık mı? Yoksa bir öğretmenin öğrencisine olan bir sevgi mi bu? Detay ⬇ ?
Cevapla