Beklemeyi de sevmem bekletilmeyi de der çoğu kişi...
Peki her zaman öyle midir?
Sebepsizce bir Adam^Kadın beklenmez mi?
Peki her zaman öyle midir?
Sebepsizce bir Adam^Kadın beklenmez mi?


Yürek taşıyan insan ömür sonuna kadar da bekler.
Hakiki sevda için geçerlidir bu yapmacık sıkıldım ayakları taşıyan sevgiyi aşkı oyuna cinselliğe vuranlar için değil.
beklenenin değeri kadar beklemenin oluru vardır hiç gelmeyecek bir uçağı beklemektense tren le seyahatin de iyi yönleri vardır
Kişiye göre değişir ben yüreğimin yettiği kadar beklerim gerçekten sevdiğim insanı.
Bitanesin :)
sende öyle 🙆
Keske yüreğinin yettiği yere kadar bekleyebilseler...
Cevap
17Cevap
seven bekler be. yüreğinin yettiği kadar değil sonsuza kadar bile bekler seven insan. ölüp bu dünyadan gitse bile sevdiği kişi bekleyen bekler, ecelini bekler, diğer dünya da onunla karşılaşmayı bekler.
ne zaman nede baska bısey. bekler hep bekler umudu olmadan bekler bı soz belkı vazgecırebılır ama hep bekler
Yüreğinin yettiği kadar aşkı bitene kadar bekler, beklenen gelmez ama kuzu, aslında çoğu zamanda beklemeye değmez, yürek laf anlamaz işte
Yüreğinin yettiği dayanabildigi kadar. mesela ben 4 sene beklemiştim.
değecekse beklerim ama gördük ki beklemeye bile değmiyor. şahsen beklemeyi severim
o gitti ben iki sene sonra dayanamadım ona yazdim yine görüşmeye başlasın ama bakalım artık hayırlısı
sözün bittiği yere kadar..
yüreğim bu kadar acıyı haketmiyor..
Aslında insan umutlarının tükendiği yere kadar...
Yüreğinin yettiği kadar bekler knk 😏
Yüreğinin yetti yere kadar..
karşılıklı sevgi varsa nevesin bittigi yeredek
beklemek güzeldir hakeden varsa
Biticegini düsünüyorsam biter..
gerçekten seviyosa yüreğinin yettiği kadar
Paranın olduğu kadar 😏
yüreginin yettigi kadar
Karsisina yakisikli-guzel biri cikana kadar.
Yüreğin yettiyi kadar bence
Sevmek yürek işidir yüreği yetene kadar bence 😊
iyi geceler askos❤
iyi geceler Canısı 🙆😇
Paranın yettiği kadar
Kimse kimseyi beklemez.
Çok seven değil hep seven bekler
umudunun bittiği ana kadar
yureginin yettiği kadar
Sevginin tutkunun askin yettigi kadar bekler
bazi sevdalar olene kadardır!!!
Zeyneppp ne diyon Zeynep:))
Bir ömür beklerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar