Eski sevgilinizin yeni sevgilisi olduğunu duyduğunuzda ne hissedersiniz arıycak olsanız onu bunu duyunca vazgeçer misiniz?
Yinede ararım
Aramam
Ne yapıcağımı bilmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bizim eskilerimiz yenimiz olmaz bir twne olur ya ölürüz ya da olunceye kadar severiz !! acik ve net esyami bu sevgi
ama herkes senin gibi delinkali değil bee o n olck
Tebrikler adam gibi adam
tesekkurler ama seven herseyi yapar bence seven ne yapmaz ki
Bencede seven ne yapmaz ki
sen sevdiğin için ne yaptın bunu sorcan o demiycen bn diycen sonra o diycen
Elimden geleni yaptım başka birisiyle çıkmaya başladı ama inanmadım yalan sandım doğruymuş bende aramayı bıraktım engelledi şimdi engelimi açtı öyle garip bir şey
degmez o zaman deger agir bir yük tasiyana vermek lazım
size iyi geceler ben uyku geldi
benim eski sevgilimin kocası var şu an tek düşüncem bana sarıldığı gibi mi sarılıyor acaba :(
Beterin beteri varmış
Sevgilisi vardı en son hala birlikteler mi bilmiyorum 8 ay oldu ayrılalı benden hemen sonra onunla sevgili oldu en son engelimi falan açtı ayrıldılar galiba bilmiyorum bile
Hahaha durumlarıma falan bakmaya başladı ama bende biriyle çıkmaya başladım onun haberi kesin gitti ona onu hala seviyorum ne yazık ki
benim eski sevgilim diye bahşettiğim kisi kocasından ayrıldı tekrar evlendi ilk düğüne ne bile gittim askerden izine gelip baya baya yollu oldu biriyle cıktı ondan ayrıldı başkasıyla cıktı evlendi ayrıldı sen evlenene kadar seninim dedi aradan 5 ay geçti tekrar evlendi şimdi çocuğu var
Oha gerçekten mi sen neden düğününe gittin
Sen neden teklif etmedin
Senin ciddi olup olmadığını anlayamadığı içindir belki
Hahah yeni gençlerin yolunu açtıkta o yolda ben tıkandım onu düşünmeye başladım geri gelicek mi yanlış mı yapıyorum diye
Doğru elinden geleni yapmışsın
şu an bir aydır erkek arkadaşım var ilk başta güzeldi taki ötekinden bir şeyler görmeye başlayana kadar intikam alırım üzülmesini istiyordum ama şimdi ben üzülüyorum geri gelmez diye
22 olucam
Hahaha güzel tahmin
Evet hala onu seviyorum kabul ediyorum
Teşekkür ederim buna ihtiyacım vardı
Evet fazlasıyla rahatsızlık duyuyordum yanlış mı yapıyorum diye ama yapmıyorum o istedi bunu
Hayır yok geri adım atmıycam en son ayrıldığımızda kaç ay kendime gelemedim 4 sene sürdü ama gençliğinin verdiği gezme tozma isteği yüzünden bu hale geldik
Derya
bende fatih m oldum bak derya benm eski sevgilimin adı deniz 'di bence sen bugün yarın olmasa bile o çocuğa yakınlaşma sağlayacaksın o yüzden en güzeli telefonu nu engelle sil hiç bir şekilde haberdar olma ondan sana ajitasyon bile yapacaktır adımın fatih olduğu kadar eminim :)
Nasıl acıtasyon yapabilir? O zaman sende senelerine yazık ediyorsun, benziyor isimlerimiz o yüzden olabilir 😄
Kandırmasıda zor değil tabi
O kadar da değil abartmayalım :)
Evet ben bir yaralı kuşum çok doğru
Eski sevgilim adı üstü "eski" onunla konu kapandısa bidaha da açılmaz
Aramam aslinda ama iste niye aramak istiyodum ona bagli
Cevap
4Cevap
aranmaz
Aramam.
aramayin oglum yeter
O arasın ben değil 😄
aramasin rahat biraksin artik snei
İkisinide öldürürüm
Mutlu olurum genelde
Mutluluklar dilerim
ararmamm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar