Bir erkek neden gider ve geri gelir? Uzun oldu farkındayım ama yardımınız lazım cevaplayan herkese +1 ?

Arkadaşlar merhaba!
Benim 5 senedir tanıdığım biri var 5 senedir kendisini seviyorum bunu bildiği halde sürekli gitti geldi geçen sene geldi galata kulesine çıktık güzel zaman geçirdik sonrasında bir kaç ay sonra onu ne kadar sevdiğimi anlattığım bir mesaj attım bir cevap gelmedi ta ki doğum günüme kadar bana başarılar ve mutluluklar dileyen bir mesaj facesi kapalıydı doğum günümden önce demek ki doğum günümü biliyordu. Neyse çok kötü şeyler söyledim hayatına bakmasını mutlu olduğumu falan facesini kapattı 1 ay önce herkese açık şarkı paylaşımları yapmaya başladı bir o bir ben benim paylaştığım şarkıyı adının yanına falan yazdı böyle bir ay geçti sonra birden bir gece mesaj aldım ondan bazı şeyler için geç kalındı yazmış aylar sonra sadece bu mesaj bende bilmiyorum ama konuşmamız lazım dedim konuştuk bana çok mutlu olduğundan hayatında ki yeniliklerden bahsetti ama ne yapmak istediğini anlayamadım arkadaşlar bana içini dök falan dedi kendisi döktü ama 1 sene sonra neden böyle bir mesajla gelir erkek? tavrım ne olmalı değiştiğimi anlaması lazım? geç kaldığını düşündüğü birine ya da hiç sevmediği birine mesaj atar mı erkekler?
Bir erkek neden gider ve geri gelir? Uzun oldu farkındayım ama yardımınız lazım cevaplayan herkese +1 ?
Cevapla