İnsanların birbirine ilk bakışta gerçekten aşık olamadıklarını, gerçek aşkın sadece dördüncü görüşmeden sonra olurmuş.. (hani ilk bakışta aşk vardı? )DÖRDÜNCÜ GÖRÜŞMEDE BAŞLIYOR Washington Uygulamalı Biyoloji Enstitüsü uzmanları, insanların birbirine ilk bakışta veya resme bakarak gerçekten aşık olamadıklarını, gerçek aşkın sadece dördüncü görüşmeden sonra oluşabildiğini bildirdi. Bilim adamlarının iddia ettikleri gibi ilk görüşmede insan bilinci muhatabın bir 'zihinsel bir portresini' çizer, sonra analiz edip elde edilen sonuçları yeniden kontrol eder. Ondan sonra insan karşısındakinin davranışını daha titiz bir şekilde değerlendirmeye başlar. Bundan sonra, yani insanların belli derecede birbirlerini anlayabildikleri ve belli miktarda ortak deneyimi biriktirdikleri dördüncü veya beşinci görüşmede, insanlar arasında psikologlara göre aşk olarak nitelendirilebilen bir duygu oluşmaya başlar. (gördünüz mü size yine kanıtlarla geldim :D ) İlk görüşte aşka şahit oldunuz mu? #Meczup
Uzmanlara göre ilk bakışta aşk diye bir şey yok! Çevrenizde ilk aşka şahit olan var mı, siz oldunuz mu?
İlk görüşte aşk var elbette.. Ancak o ilk görüşte ki aşk zaman içinde ya yakan bir sevgiye dönüşüyor ya da umursamazlıkla soğumaya.. Çünkü ilk görüşte aşk görünüşteki güzelliğe oluyor ve sonrasında kişilik ve kültürle sevgiye dönüyor..
oyle bir sey yok ne tanik oldum ne de yasadim bir insanin icini bilmeden guzelligine ya da dış görünüşunun etkilemesine aşık olanacgini düşünmüyorum cok yanlış
abi dün karsimdan kız geliyor göz göze geldik hosuma gitti biran sonra yuzune baktim ahım, şahım güzel degil, fazla makyajda yok soyle bir bastan asagi suzdum boy pos vucudda iyi, giderken kasayada baktim on numara hemen u cektim plakayi alacam baktim parmaginda yuzuk var, hemen aci bir fren kamyonu ucurumdan asagi surup yok oldum
ilk görüşte etkilenmek diye birşey vardır. aşk çok daha farklı bir kavram. diğer insanlardan daha çok etkilendiği zaman bunu aşk zannediyorlar. insanlar birbirlerini tanımadan görünüşüne bakarak aşık olabilir mi sizce de. bence saçmalık...
Saçmalamayın oğlum ilk aşk diye bir şey yok. Onu yaşayan insanlar, ya dış görünüşten etkilenmiştir ya da uzun zamandır takip ediyordur. Güzelliğe hayran, karaktere
Nefsine hakim olamayan ilk görüşte aşık oldum diyor. İlk görüşte aşk olmaz ilk görüşte idealindeki sevgili profili ile karşılaşma var. Tabi bu düşünce tek taraflı. dünyanın yarısı plotonik 😎😎😎😂😂
ilk görüşte değilde zamanla onun eksik olduğunu düşündüğünde yalnız kaldığın zaman fark ediyorsun ki onu sevdiğini o yanında olunca aşık olduğunu anlamıyorsun.
En İyi Cevaplar