Uzmanlara göre ilk bakışta aşk diye bir şey yok! Çevrenizde ilk aşka şahit olan var mı, siz oldunuz mu?

İnsanların birbirine ilk bakışta gerçekten aşık olamadıklarını, gerçek aşkın sadece dördüncü görüşmeden sonra olurmuş.. (hani ilk bakışta aşk vardı? )
Uzmanlara Göre İlk Bakışta Aşk Diye Bir Şey Yok! Çevrenizde  ilk aşka şahit olan var mı, siz oldunuz mu?
DÖRDÜNCÜ GÖRÜŞMEDE BAŞLIYOR
Washington Uygulamalı Biyoloji Enstitüsü uzmanları, insanların birbirine ilk bakışta veya resme bakarak gerçekten aşık olamadıklarını, gerçek aşkın sadece dördüncü görüşmeden sonra oluşabildiğini bildirdi. Bilim adamlarının iddia ettikleri gibi ilk görüşmede insan bilinci muhatabın bir 'zihinsel bir portresini' çizer, sonra analiz edip elde edilen sonuçları yeniden kontrol eder. Ondan sonra insan karşısındakinin davranışını daha titiz bir şekilde değerlendirmeye başlar. Bundan sonra, yani insanların belli derecede birbirlerini anlayabildikleri ve belli miktarda ortak deneyimi biriktirdikleri dördüncü veya beşinci görüşmede, insanlar arasında psikologlara göre aşk olarak nitelendirilebilen bir duygu oluşmaya başlar. (gördünüz mü size yine kanıtlarla geldim :D )
İlk görüşte aşka şahit oldunuz mu?
#Meczup
Uzmanlara göre ilk bakışta aşk diye bir şey yok! Çevrenizde ilk aşka şahit olan var mı, siz oldunuz mu?
Cevapla