Arkadaşlar aşk büyüsü diye birşey var mı, yani yapılması mümkünmü?

Bana yapıldığını düşünüyorum.. başlarda şüpheleniyordum ama şu an artık eminim.. hiç beğenmeyeceğim tipte bir adama aşık gibi hissediyorum.. hadi tipi geçin kişiliği bile berbat beni defalarca aldattı benden ayrılmıyor peşimi bırakmıyor ama işin kötüsü ben ondan kurtulmak istesemde uzaklaşamıyorum.. kişiliğinde bana hiç iyi yönü bile yok.. pisliğin teki.. ama ben kendime şaşırıyorum biara küsünce peşinde koşar buldum kendimi.. şüpheme gelince beni aldattığı dönem sadece ona karşı hoşlantım vardı aldattığını zaten bilmiyordum ondan ayrılmamdan korkuyordu zaten sürekli.. bigün beni aramıştı 2 yıl önce.. medyum biarkadaşım yanımdada aşk uyumumuzu bakacak doğum saatin nedir canım demişti ve bikaç bilgi daha vermiştim.. sonradan baktımı diye sorduğumdada cevabı sadece iyi uyumumuz deyip geçiştirmişti.. inanın asla aşık olmam imkansız berbat pislik birinsan.. kendimi kurtaramıyorum geceleri uykumda sürekli birşeyler ikiyıldır beni boguyor gibi.. bu büyüyse bunu nasıl bozabilirim.. tavsiyesi olan varmı? Lütfen ciddi yazın arada ağlıyorum kurtulamadığım için
Arkadaşlar aşk büyüsü diye birşey var mı, yani yapılması mümkünmü?
Cevapla