Sözlümü sevmiyorum? Ne yapmam lazim? Yardımcı olurmusunuz?

6 yıldır tanıdığım biri beni çok seviyor ve ben bundan çok çok eminim. Çok iyi bir insan bugüne kadar beni hiç ama hiç üzmedi. Ailem de çok seviyor 6 yılın sonunda sozlenme ye kadar verdim sırf o çok seviyor ben sevdim sevilmedim bari beni seven hem mutlu olsun hemde sevilelim dedim fakat hiç sevmiyorum onu kıyamıyorum evet değerde veriyorum ama 1 gram sevgi yok sizce ne yapmalıyım sözü atmalimıyım. Yoksa nikahta keramet vardır diyip susmalimiyim.😏😏
Güncellemeler
+1 yıl
Ben onun mutluluğu için kendi mutlulugumu feda ettim
Sözlümü sevmiyorum? Ne yapmam lazim? Yardımcı olurmusunuz?
Cevapla