Sevgilimi seviyorum o da beni seviyor fakat ilişkimiz sıkıcı olmaya başladı. Ne önerirsiniz?

3 yıldır sevgiliyiz. 2 defa büyük ayrılık yaşadık ikisi de 2 aya yakın sürdü. Ben çok ama çok seviyorum. Ancak sanırım ilişkimiz sıradan bir hale geldi. Normalde her gün buluşmaya çalışırdık. Şimdi nerdeyse haftada bire ikiye indi. Önceden kar yağsa bile tek düşüncemiz birbirimizi görmek olurdu. Bugün yağmur yağıyor ne yapıcaz soğuk dedi.

Normalde sevgililer buluşunca hep bir aktivite mi yapmak zorunda? Bir de biz hic bir zaman 2 saat gorelim diye bulusmuyoruz. Bulusucaksak illa en az 6-7 saat suruyor. Evlerimiz biraz uzak diye oda sanırım. 2 saat civari suruyor yol.

İstanbul'da gezmedik bir yer bir müze hiç bir şey bırakmadık. Ne yapmam lazım ilişkimi bu sıkıcılıktan kurtarmak için?
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlar için çoook teşekkür ederim 😇
Sevgilimi seviyorum o da beni seviyor fakat ilişkimiz sıkıcı olmaya başladı. Ne önerirsiniz?
Cevapla