3 yıldır sevgiliyiz. 2 defa büyük ayrılık yaşadık ikisi de 2 aya yakın sürdü. Ben çok ama çok seviyorum. Ancak sanırım ilişkimiz sıradan bir hale geldi. Normalde her gün buluşmaya çalışırdık. Şimdi nerdeyse haftada bire ikiye indi. Önceden kar yağsa bile tek düşüncemiz birbirimizi görmek olurdu. Bugün yağmur yağıyor ne yapıcaz soğuk dedi.
Normalde sevgililer buluşunca hep bir aktivite mi yapmak zorunda? Bir de biz hic bir zaman 2 saat gorelim diye bulusmuyoruz. Bulusucaksak illa en az 6-7 saat suruyor. Evlerimiz biraz uzak diye oda sanırım. 2 saat civari suruyor yol.
İstanbul'da gezmedik bir yer bir müze hiç bir şey bırakmadık. Ne yapmam lazım ilişkimi bu sıkıcılıktan kurtarmak için?
Normalde sevgililer buluşunca hep bir aktivite mi yapmak zorunda? Bir de biz hic bir zaman 2 saat gorelim diye bulusmuyoruz. Bulusucaksak illa en az 6-7 saat suruyor. Evlerimiz biraz uzak diye oda sanırım. 2 saat civari suruyor yol.
İstanbul'da gezmedik bir yer bir müze hiç bir şey bırakmadık. Ne yapmam lazım ilişkimi bu sıkıcılıktan kurtarmak için?
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlar için çoook teşekkür ederim 😇
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar